پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در درخواست های مردمی جدید بخوانید:

از عدم وجود آندوسکوپی در لار تا حضور افغانی های غیرمجاز

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را به سبب پیگری از سوی مسئولین با کمی تاخیر منتشر می نماییم.

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را به سبب پیگری از سوی مسئولین با کمی تاخیر منتشر می نماییم.  امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود.

۱) به طور مکرر پیرامون عدم توجه به ریختن و تجمع زباله و آشغال در  پشت بازار امام آخر بلوك پنچ تذکر داده شده ولی شهرداری اصلا رسیدگی ننموده است.لطفا رسیدگی نمایید. (قابل توجه شهرداری لار)

۲) افغاني هاي غير مجاز بدون داشتن مدارك هويتي و گواهينامه رانندگي با ماشين و موتور سيكلت به تردد در سطح شهرقديم و شهر جديد مشغول هستند. لطفا راهنمائي رانندگي و فرمانداري لارستان برخورد كنند. (قابل توجه اداره راهنمایی و رانندگی و امور اتباع بیگانه فرمانداری ویژه لارستان)

۳) چرا لارستان بزرگ با اين سابقه طولاني و تاريخي هنوز از داشتن يك ترمينال كه واقعا حق مردم سختكوش اين منطقه ميباشد محرومند و در دو به اصطلاح (گاراژ) مهتاب و پيام گوهر كه هيچ امكانات رفاهي جهت رفاه حال مسافران ندارند، به شهرهاي ديگر مسافرت ميكنند؟(قابل توجه مسئولان؛ فرمانداری ویژه، شورای شهر و شهرداری، اداره حمل و نقل شهری – جهت پیگیری موضوع و…)

۴) لطفا پيگيري كنيد چرا لار نبايد اندوسكوپي داشته باشد و براي يه اندوسكوپي بايد مجبور بشويم به گراش برویم؟( قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان و بیمارستان امام رضا(ع))

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “از عدم وجود آندوسکوپی در لار تا حضور افغانی های غیرمجاز”

  1. حمید گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تیم سایت میلاد،درباب هزینه های مدرسه می خواستم بگم،در قانون اساسی ما ذکر شده که تا آخر دبیرستان نباید هزینه ای از دانش آموزان گرفت ولی متأسفانه همکنون شاهد آن هستیم که در مدارس هزینه های هنگفتی گرفته می شود،مثلا در مدرسه قاسمی که راهنمایی قدیم محسوب می شود چرا باید بالای صدهزار تومان از دانش آموزان بگیرند،آن مدرسه که دیگر تقریبا قشر ضعیف و متوسط جامعه هستن ،لطفا پیگیری کنید تا از مهر سال آینده مثل قدیم پول دریافت نکن،البته اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد.با تشکر

  2. مهدی گفت:

    متاسفانه مسوولان لار خوابند

  3. علی رضا لاری گفت:

    مگر اجاره دادن خانه به افغانیها غیر مجاز نیست پس چرا کسی رسیدگی نمی کنه کم کم لارستان و حومه داره تبدیل می شه به افغانستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین