جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بزرگراه گراش – اوز تکمیل می شود

میلاد لارستان: رییس اداره راه وشهرسازی گراش، گفت: تاکنون تلاش بسیاری در خصوص تکمیل بزرگراه گراش- اوز که ۹ کیلومتر و ۵۰۰ متر آن در حوزه گراش واقع شده است ، صورت گرفته است.

رییس اداره راه وشهرسازی گراش، گفت: تاکنون تلاش  بسیاری در خصوص تکمیل بزرگراه گراش- اوز که ۹ کیلومتر و ۵۰۰ متر آن در حوزه گراش واقع شده است ، صورت گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدباقر تنهایی پور با بیان اینکهمترین زیرساخت توسعه، راه است و مهم‌ترین ویژگی آن ایمنی و نگهداری مطلوب است، اظهار داشت: ایمن سازی محورهای کوهستانی همواره در بحث راهداری از اولویت بالایی برخوردار است و در همین راستا اقدامات ایمن سازی گردنه بالنگستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ایمن سازی جاده ها نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده ای دارد، افزود: نصب انواع علایم ایمنی، تابلوهای هشدار دهنده شیب، چراغ چشمک زن و ایمن سازی نقاط پرتگاهی گردنه بالنگستان و خاکریز نمودن جلوی آنها  به حجم ۶۵۰۰ متر مکعب از جمله اقدامات راهداری محوری اداره راه و شهرسازی گراش است.

تنهایی پور اجرای عملیات بهسازی راه ورودی بلوار ارد به طول ۱ کیلومتر و ۵۰۰ متر با حجم ۲۴۰ متر مکعب خاکبرداری و ۱۱۷۰ متر مکعب خاکریزی و استفاده از ۱۲۸۰ تن آسفالت برای این محور و بهسازی تقاطع سه راهی ارد به طول ۱ کیلومتر و ۵۰۰ متر را از عملکرد این اداره در خصوص احداث و نگهداری راه‌ ها عنوان کرد.

رییس اداره راه وشهرسازی گراش در ادامه از بهسازی محور فداغ – خلیلی به طول ۲۶ کیلومتر و اجرای روکش آسفالت به طول ۸ کیلومتر در محور ارد به فداغ گفت و خاطر نشان کرد : تاکنون تلاش  بسیاری در خصوص تکمیل بزرگراه گراش- اوز که ۹ کیلومتر و ۵۰۰ متر آن در حوزه گراش واقع شده است ، صورت گرفته است.

وی در پایان اضافه کرد: از آنجایی که زمین جز سرمایه های ملی و مربوط به تمام آحاد مردم و نیز نسل های آینده در جهت توسعه شهری است ، اداره راه وشهرسازی گراش اقداماتی در خصوص تملک اراضی ملی در حریم و محدوده شهر صورت داده و نیز ۴۶۵۰ متر تخریب و آزاد سازی اراضی ملی با همکاری یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی لارستان تاکنون صورت گرفته است .

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بزرگراه گراش – اوز تکمیل می شود”

  1. اوزی گفت:

    واقعا. ماشاالله. به. شهرداری های. گراش. اوز. واداره کل. راه. لارستان. ۱۸. کیلو متر. راه. الان. ۳. سال است. که. نا تمام. مانده. قرار بود. پارسال. در ۲۲. بهمن. افتتاح. شود. ولی. امسال. هم. تمام. نمی. شود. این. یک. کار. مثلا. با. بودجه. دولتی. کار. میشود. اگر. دست. خیران. بود. سالها. پیش. تمام. شده. بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین