جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

متکدیان دوره گَرد در لارستان ساماندهی می شوند

میلاد لارستان: اولین جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان در سال جاری با حضور ۹ نفر از اعضا ستاد در محل شهرداری لار برگزار و بر لزوم ساماندهی متکدیان دوره گَرد تأکید شد.

اولین جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان در سال جاری با حضور ۹ نفر از اعضا ستاد در محل شهرداری لار برگزار و بر لزوم ساماندهی متکدیان دوره گَرد تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان، به پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان و با دعوت شهردار شهر لار  اولین جلسه ساماندهی متکدیان سطح شهر ، در دفتر شهردار برگزار گردید.

در این جلسه قنبر نژاد شهردار لار  با تاکید بر اینکه متکدیان دوره گرد نه تنها باعث مصرف صدقات مردم در راهی نا صحیح میگردند بلکه به زیبایی شهر نیز لطمه وارد میسازند.

در ادامه دلاور مدیر کمیته امداد اظهار داشت که درصد زیادی از صدقات مردم متاسفانه به متکدیان غیر نیازمند پرداخت می گردد که این موضوع باعث کاهش در آمد کمیته امداد در سرفصل صدقات شده است . ایشان خاطر  نشان ساخت که میزان اعتبارات دولتی و کمکهای مردمی ، پاسخگوی نیاز نیازمندان نیست و در این راستا ، انحراف صدقات مردمی از سمت محرومین واقعی به سوی متکدیانی که برخی از آنها کلاهبردانی بیش نیستند ، مشکلات را دو چندان کرده  است .

وی خاطر نشان ساخت : علاوه بر این لطمه به زیبایی شهر و اینکه در آستانه ورود میهمانان نوروزی هستیم باید چهره شهر را با ممانعت فعالیت این متکدیان زیبا ساخت و این موضوع با همکاری اعضاء ستاد و زمینه سازی جهت ساماندهی و جمع آوری متکدیان میسور خواهد شد .

دیگر اعضای ستاد شامل نماینده فرمانداری ،  رییس  پلیس پیشگیری ، رییس بهزیستی ، رییس شورای شهر و دادگستری  نیز به ارائه طریق پرداختند که در نهایت برخورد قانونی با متکدیان و چشم انداز شهری بدون متکدی به تصویب رسید.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین