یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

قاسمی جایگزین طاهری شد

با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان معرفی شد. به گزارش…

با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان معرفی شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و

فرمانداری ویژه لارستان، قدرخادم الحسینی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، دکتر رامین اقتداری رئیس شورای اسلامی شهر لار، حمیدرضا اسدی از دفتر نماینده مردم لارستان و تعدادی از مدیران عامل شرکت تعاونی، عبدالمهدی قاسمی بعنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان معرفی شد.

دراین مراسم ابتدا مهناز طاهری رئیس سابق این اداره به ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول سال ۹۳ پرداخت. در ادامه قدر خادم الحسینی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز در خصوص اهمیت احیاء مشاغل خانگی و بحث اشتغال زایی مطالبی را بیان کرد.

وی افزود: ایجاد مشاغل خانگی می بایست بصورت جامع و کامل و با آن اهدافی که تعریف شده است درجامعه نهادینه گردد تا زمینه اشتغال جوانان بیکار را فراهم کند. خادم الحسینی همچنین در خصوص تنظیم روابط کار و بحث تکریم ارباب رجوع هم سخن گفت.

در ادامه علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی با بیان اینکه لارستان بزرگ دارای وسعت و قدمت زیادی است؛ تصریح کرد: باتوجه به این مهم، می بایست مسوولین استانی به این شهرستان توجه ویژه و بیشتری کنند.

وی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس خواست که اداره شهرستان لارستان را در موضوعات مختلف از جمله افزایش نیروی انسانی، تجهیز و تامین وسیله ی نقلیه و در کل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تقویت کنند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش از مهناز طاهری رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر کرد و برای رئیس جدید این اداره عبدالمهدی قاسمی هم آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در پایان از طرف مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از مهناز طاهری با اهدا لوح سپاس تقدیر شد و حکم انتصاب عبدالمهدی قاسمی نیز بعنوان معاونت اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان به وی تقدیم گردید. اضافه می گردد که تحصیلات عبدالمهدی قاسمی کارشناسی ارشد مدیریت و اهل و ساکن شهر لار می باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین