یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

صدور 1367 جلد سند روستایی در شهرستان لارستان

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از صدور ۱۳۶۷ جلد سند روستایی در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان ،بمناسبت دهه حساب ۱۰۰حضرت امام(ره) وسالروز تاسیس بنیاد مسکن…

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستانرییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از صدور ۱۳۶۷ جلد سند روستایی در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان ،بمناسبت دهه حساب ۱۰۰حضرت امام(ره) وسالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،

رئیس و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار ناصر زائری با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۲۸۶ قطعه زمین مسکونی،تجاری وخدماتی،که شامل ۱۶ قطعه زمین مازاد خام ، ۹۷ قطعه واگذاری قطعی ،۱۱۱ قطعه اقاله وبقیه زمین خام بوده ،در روستاهای لارستان واگذار شده، اظهار داشت: در این مدت ۱۵ هکتار زمین در روستای هود و ۱۰۵ هکتار اسناد زمین روستایی تملک و اخذ گردیده است.

وی افزود با بیان اینکه در سال ۹۳، ۱۳۶۷ جلد سند روستایی صادر شده است؛ تصریح کرد: این مهم با همکاری ادارات ثبت اسناد لارستان، جویم و بیرم صورت پذیرفته و رای ۱۴۷۰ اسناد دیگر نیز صادر شده است.

رییس بنیاد مسکن لارستان خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد ۶۵۰ فقره پروانه ساخت روستایی بانظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و با متراژ کل۱۱۶ هزار و ۲۵۳ متر مربع صادر شده است.

وی بیان کرد: اجرای طرح بهسازی  جهت ۱۷ روستای لارستان از محل اعتبارات استانی،نفت و گاز و ملی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال واز محل آماده سازی زمینهای واگذار شده در روستاها مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال برای عملیات آماده سازی ۵ روستا،پروژه آن تعریف ودر حال احرا می باشد.

زائری ادامه داد: تهسیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال ۹۳ به ۴۷۰ نفر با سقف ۱۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است که مبلغ کل سهمیه ابلاغی ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.

رییس بنیاد مسکن لارستان  اضافه کرد: همجنین ۴۸ فقره وام قرض الحسنه تعمیری یا احداث حمام روستایی بااعتبار فردی ۲۰میلیون ریال و مبلغ کل ۹۶۰میلیون ریال جهت تکمیل منازل مسکونی ویا احداث حمام مناسب بمنظور ارتقاء سطح سلامت جامعه در روستاهای لارستان در اختیار روستائیان عزیز قرار گرفته است.

درادامه علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان هم خدمات شایسته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را ارج نهاد وافزود: اکثر خدمات بنیاد مسکن در روستاها انجام می پذیرد لذا می بایست تلاش و کوشش برای خدمات رسانی به روستاییان عزیز و بخصوص مناطق محروم بیشتر و بیشتر شود تا باعث رضایتمندی مردم روستا گردد.

وی خطاب به روسا و کارمندان ادارات شهرستان اظهار داشت: مردمی که از روستاها به ادارات می آیند می بایست در سریع ترین زمان ممکن کارشان حل شود ونبایستی به فردا،پس فردا ویا به روز ها و ماههای بعد واگذار شود.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: اگر به مشکلات مردم روستاها رسیدگی کنید قطعا خداوند دست شما را می گیرد و ثوابی بس عظیم برای شما مسوولین و کارمندان می نویسد.

وی در پایان سخنانش ضمن گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و روز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از کارمندان این بنیاد هم خواست که همان روحیات انقلابی خودشان را حفظ کنند و آن را  در راه خدمت به مردم صرف کنند.

گفتنی است بیست ویکم لغایت سی و یکم فروردین ماه بنام دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) وسالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام گذاری شده است.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین