پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان

هزینه اختلاف سلائق متوجه نظام نشود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان گفت: اختلاف سلیقه و نقد تا جایی قابل قبول است که هزینه آن متوجه انقلاب و نظام نشود.

امام جمعه لارستان گفت: اختلاف سلیقه و نقد تا جایی قابل قبول است که هزینه آن متوجه انقلاب و نظام نشود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار بار دیگر رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای یک شخصیت انقلابی، استکبارستیز و دشمن صهیونیست بودند و از آغازین لحظه نهضت تا آخرین لحظه عمرش در مسیر انقلاب و آرمان های نظام اسلامی بود.

وی با برشمردن مسئولیت های متعدد و حساس آیت الله هاشمی رفسنجانی، افزود: ایشان یکی از نوابغ انقلاب اسلامی بود و در برهه های حساس انقلاب، نگذاشتند خلائی در روند رو به رشد نظام اسلامی ایران ایجاد شود.

امام جمعه لارستان با بازخوانی بخشی از پیام مقام معظم رهبری درخصوص رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه سیاست شخصیتی تأثیرگذار و در عرصه بین المللی دارای وجه و قابلیت بالایی بود.

وی حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی را نماد وحدت، یکپارچگی و تجلی ارادت مردم به یک عالم سیاستمدار انقلاب دانست و یادآور شد: این تشییع جنازه نشان داد که مردم همچنان با آرمان های امام(ره)، انقلاب و رهبری پایبند هستند و خباثت های دشمن را با بصیرت خنثی کردند و از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان دو خط قرمز آیت الله هاشمی رفسنجانی به نقل از حجت الاسلام ناطق نوری در دوران زندگی شان خطاب به سیاسیون، گفت: پایبندی به انقلاب و آرمان های آن و دیگری پیروی از ولایت فقیه دو خط قرمز آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی با تأکید بر اینکه در نزاع ها و اختلاف سلائق نباید کار به جایی برسد که هزینه آن را انقلاب و نظام بپردازد، تصریح کرد: بعضی از سیاسیون نزاع را تا جایی پیگیری می کنند که از رهبر، نظام و اسلام عبور می کنند که نمونه بارز آن فتنه ۸۸ و سردادن شعارهای ضداسلام و عبور از خط قرمزها بود.

امام جمعه لارستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، یادآور شد: دشمن بدنبال تضعیف اقتدار ملی است و آن چیزی که دشمن را ناکام می گذارد یک قوه قضائیه مقتدر و یک دولت شجاع است.

وی خطاب به مسئوولان، گفت: از شما می خواهیم بجای طرح مسائل اختلافی در محافل عمومی و رسانه ای به دنبال تقویت نظام و حل مشکلات متعدد مردم از جمله اقتصاد، معیشت، اشتغال، اطاله بازرسی ها و رسیدگی به پرونده ها باشید، زیرا که مردم انتظار ندارند که مسئولان اختلافاتشان را به کف جامعه بکشانند و جامعه را دچار چنددستگی کنند.

حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از تشکیل میز پاسخگویی مسئولان در حاشیه برگزاری نماز دشمن شکن جمعه شهر لار، اضافه کرد: امید می رود با ادامه سیرتکاملی این حرکت گره ای از مشکلات مردم و جامعه گشوده شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین