جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد

اجرای بیش از 15 هزار متر مربع فعالیت عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع)

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار متر مربع در بیمارستان امام رضا(ع) کارهای عمرانی صورت گرفته است، گفت: نیمی از پروژه های عمرانی مربوط به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار متر مربع در بیمارستان امام رضا(ع) کارهای عمرانی صورت گرفته است، گفت: نیمی از پروژه های عمرانی مربوط به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی در یک نشست خبری در توضیحی درباره چگونگی طرح سامانه یکپارچه پرونده های سلامت الکترونیکی، اظهار داشت: استان فارس در اجرای طرح پزشک خانواده شهری و روستایی پیشگام بوده است و شهرستان لارستان نیز با توجه به اهمیت این موضوع و عملی شدن طرح پزشک خانواده شهری و روستایی در اجرای طرح سامانه الکترونیکی سلامت (سامانه سیب) پیش قدم بوده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وسعت منطقه لارستان، دور افتادگی بعضی روستاها، نبود امکانات الکترونیکی و  زیر ساختی سعی شده تا در زمینه اجرایی کردن این طرح گام برداشت، افزود: در حال حاضر در حوزه دانشکده و معاونت بهداشتی در دور افتاده ترین نقطه روستایی شهرستان لارستان با آماده کردن تجهیزات و مهیا کردن زیر ساخت های الکترونیکی به ازای هر بهورز سیستم و امکانات مربوط به اینترنت نیز برای ثبت اطلاعات افراد در سامانه «سیب» فراهم شده است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره راه اندازی رشته های جدید در دانشکده بهداشت اوز،گفت: سه رشته جدید برای دانشکده بهداشت اوز در نظر گرفته شده است و امید می رود از مهرماه سال آینده یکی از این رشته ها به رشته های موجود اضافه شود.

رئوفی با اشاره به مختصات پروژه در حال احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده، گفت: این پروژه دارای ۵ هزار و ۱۰۰ متر زیربناست که با مشارکت خیرین و دولت با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات بهداشتی درمانی  بیمارستان امام رضا(ع) لارستان در حال احداث که تجهیز آن نیز بسیار هزینه بردار و زمان بر است و امید می رود تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار متر مربع در بیمارستان امام رضا(ع) کارهای عمرانی صورت گرفته است، یادآور شد: نیمی از پروژه های عمرانی مربوط به همین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است.

وی با بیان اینکه تمامی بیمارستانهای زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان در شهرهای لار، اوز، خنج، بیرم خیرساز است، ادامه داد: مجوز اولیه بیمارستان جویم بیماربستر بوده که با تلاش مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان به بیمارستان تغییر یافته که برای تجهیز، اصلاح ساختمان و راه اندازی نیاز به زمان دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “اجرای بیش از 15 هزار متر مربع فعالیت عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع)”

  1. اکبری گفت:

    سلام
    لطفا از فعالیت های دانشکده علوم پزشکی بگین
    نه از فعالیت های بیمارستان

  2. ناشناس گفت:

    کاش هزینه ها فقط صرف سنگ وساختمان نمیشد وکمی تو زمینه دعوت از پزشکان متخصص و”متعهد “صرف میشد تا همشهریها سختی مشکلات طی مسیر تا مراکز درمانی اطراف ( جهرم و شیراز وگاها تهران ) نداشته باشند ، …..حیف

  3. محمدی گفت:

    سلام
    خانم دکتر شما اگه میخوایین رییس دانشکده باشین و دیگه نمی تونین به بیماران رسیدگی کنید خواهش می کنم دست از طبابت بردارین چون امروز یکی از آشنایان ما بیمار دیالیزی بود و شما پزشک آنکال بخش دیالیز هرچه با شما تماس گرفتن شما نیومدین و متاسفانه فوت شد
    پس بهتره یا رییس باشین یا پزشک
    شما هم میخوایین رییس باشین و هم پزشک آنکال دیالیز و پولش هم بگیرین ولی به داد مریض نرسین
    اون دنیا چی جواب بچه های یک جوان ۵۰ ساله دیالیزی می دین..

  4. ناشناس گفت:

    فقط دیالیز نیست داخلی هم همینطور بیمار می خوابونید سراغش نمی یاین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین