شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
از اهداف اصلی سپاه فجر اعلام شد

توسعه و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و درمانی فارس

میلاد لارستان: فرمانده سپاه فجر فارس توسعه و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و درمانی این استان را از اهداف اصلی این سپاه دانست و گفت: با ایجاد ظرفیت‌های مناسب و ساخت مراکز درمانی مجهز در شهرستان‌ها می‌توانیم نخبگان پزشکی فارس را در سراسر این استان به‌کارگیری کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس توسعه و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و درمانی این استان را از اهداف اصلی این سپاه دانست و گفت: با ایجاد ظرفیت‌های مناسب و ساخت مراکز درمانی مجهز در شهرستان‌ها می‌توانیم نخبگان پزشکی فارس را در سراسر این استان به‌کارگیری کنیم.

به گزارش میلاد لارستان، سردار سید هاشم غیاثی اظهار داشت: این درمانگاه با دارا بودن بخش‌های مختلف بهداشتی، تشخیصی و درمانی و حضور پزشکان متخصص یکی از مجهزترین مراکز درمانی غرب این استان خواهد بود.

وی ادامه داد: این درمانگاه دارای بخش‌های مختلف نظیر داخلی، قلب، زنان، اطفال، عفونی، دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه است.

فرمانده سپاه فجر فارس بابیان اینکه پروژه ساخت این مرکز درمانی از سال ۱۳۸۹ آغاز شد، گفت: این درمانگاه تخصصی در سه‌طبقه و با زیربنایی به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع ساخته‌ شده است.

وی بابیان اینکه فارس و به‌ویژه شیراز یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور است، گفت: دانشگاه‌های پزشکی این استان سالانه تعداد بسیاری از دانشجویان پزشکی نخبه را تربیت می‌کنند که به دلیل عدم وجود مراکز درمانی مجهز در شهرستان‌های فارس در سایر نقاط کشور مشغول به‌کار می‌شوند.

غیاثی خاطرنشان کرد: با ایجاد ظرفیت‌های مناسب، توسعه، تجهیز و ساخت مراکز درمانی مجهز در شهرستان‌های فارس می‌توانیم نخبگان پزشکی را در سراسر این استان به‌کارگیری کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: ساخت پروژه‌های فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی با هدف خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم ولایتمدار خطه فارس به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی سپاه فجر در نظر گرفته ‌شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین