یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش

آموزش معلمان مهمترین رکن در بحث هوشمندسازی مدارس است

میلاد لارستان: مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش معلمان مهمترین رکن در بحث هوشمندسازی مدارس است، گفت: معلمان می توانند با بهره گیری از فناوری های روز دانش آموزان را از لحاظ سوادی ارتقا دهند و با آگاه سازی آنها را از مضرات آن ایمن کنند.

مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش معلمان مهمترین رکن در بحث هوشمندسازی مدارس است، گفت: معلمان می توانند با بهره گیری از فناوری های روز دانش آموزان را از لحاظ سوادی ارتقا دهند و با آگاه سازی آنها را از مضرات آن ایمن کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا سلطانی فرد در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرهای اوز، جویم، بیرم و لارستان با موضوع هوشمندسازی مدارس، اظهار داشت: در حال حاضر آگاهی از فناوری اطلاعات به عنوان یک سواد شناخته می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد ICDL در سازمان پژوهش های وزارت آموزش و پرورش جهت ارتقاء سواد فناوری اطلاعات است، افزود: گواهینامه این بنیاد دارای اعتبارنامه بین المللی است که در ۳۵۰ کشور دارای ارزش و استاندارد یکسان است.

مدیر بنیاد ICDL وزارت آموزش و پرورش هر یک از کارمندان دولت موفق به اخذ این گواهینامه شوند می توانند از مزایای آموزش ضمن خدمت استفاده کنند، تصریح کرد: در سال جاری در ۱۱ استان کشور ۶۰ ساعت از ۶۰۰ ساعت کلاسهای آموزش سوادآموزی به کارگاههای آموزش دیجیتال اختصاص دارد.

این مسئول به فعالیت بیش از ۲۵۰ مرکز خصوصی آموزش ICDL در شهرهای مختلف کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در بحث هوشمندسازی مدارس، آموزش معلمان مهمترین رکن است.

وی با تأکید بر استفاده مفید و مؤثر از شبکه های اجتماعی، ادامه داد: فرهنگیان می توانند با بهره گیری از فناوری های روز دانش آموزان را از لحاظ سوادی ارتقا دهند و در برابر مضرات آن با آگاه سازی ایمن کنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین