جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازدید فرماندار ویژه لارستان از پروژه در حال احداث 100 واحدی غدیرخم جویم

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ازپروژه در حال احداث ۱۰۰ واحدی غدیر خم شهر جویم بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی آن قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ازپروژه در حال احداث ۱۰۰ واحدی غدیر خم شهر جویم  بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی آن قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،به اتفاق  علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، داوود شفیعی بخشدار جویم و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان از ازپروژه در حال احداث ۱۰۰ واحدی غدیر خم شهر جویم بازدید نمود و از روند اجرای عملیات و ساخت این طرح اطلاع یافت.

در این بازدید پیمانکار این پروژه در سخنانی اظهار اشت: پروژه ۱۰۰ واحدی غدیر خم با همکاری شهرداری جویم و بخش خصوصی  برای افراد فاقد مسکن و قشر مستضعف جامعه در حال ساخت می باشد که هم اکنون  حدود ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه از این ۱۰۰ واحد ،۲۰ واحد آن به  افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) جویم واگذار شده است؛افزود:اولویت اصلی واگذاری این واحدها به افراد مستضعف و کم بضاعت بوده است. وی  یاداور شد که آورده هر متقاضی مبلغ ۲۰ میلیون تومان بوده است

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین