یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

9 کشته و زخمی در واژگونی خودرو در لارستان

میلاد لارستان: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر مواصلاتی لار – جهرم، منجر به زخمی و کشته شدن ۹ سرنشین آن شد. مسعود حاجی رجبی مدیر اورژانس لارستان ر…

9 کشته و زخمی در واژگونی خودرو سواری در لارستانمیلاد لارستان: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر مواصلاتی لار – جهرم، منجر به زخمی و کشته شدن ۹ سرنشین آن شد. مسعود حاجی رجبی مدیر اورژانس لارستان ر گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با شرح این اتفاق ناگوار، اظهار داشت:

در ساعت ۲۳:۲۰ تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۴، طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ لارستان و اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی در محور لارستان –جهرم، مأموران اورژانس لارستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: علاوه بر اعزام مأمورین پایگاه اورژانس جاده ای شرفویه و امداد جاده ای هلال احمر بریز به محل وقوع حادثه، بعلت تعداد زیاد مصدومین از پایگاه اورژانس یک شهری لارستان و پایگاه اورژانس جاده ای منصور آباد نیز به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس لارستان تصریح کرد: در این حادثه، ۹ مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع) لارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از مصدومین در حین انتقال فوت شد .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین