پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تسلیت آتشنشانی لار در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو

آتشنشانی لار ضمن اظهار همدردی با خانواده آتش نشانان غیور حادثه تلخ ساختمان پلاسکو پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است:پرسنل آتشنشانی لارستان نیز همسو و همدرد با دیگر مردم کشور، به خانواده های بازمانده این آتشنشانان قهرمان تسلیت می گوید. متن پیام به شرح زیر است:

آتشنشانی لار ضمن اظهار همدردی با خانواده آتش نشانان غیور حادثه  تلخ ساختمان پلاسکو پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است:پرسنل آتشنشانی لارستان نیز همسو و همدرد با دیگر مردم کشور، به خانواده های بازمانده این آتشنشانان قهرمان تسلیت می گوید. متن پیام به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

خبر حادثه تلخ ساختمان «پلاسکو» در تهران که منجر به شهادت تعدادی از آتشنشانان شجاع، فداکار و متعهد این مرز و بوم شد مردم ایران عزیز و خصوصا خانواده آتشنشانی کشور را در بهت و اندوه فرو برده است.

در این سانحه اندوهبار جلوه ای از فداکاری و ازخودگذشتگی نیروهای خدوم آتشنشانی همچنین ابراز همدردی و مهربانی و قدرشناسی مردم شریف کشورمان به منصه ظهور رسید که هیچگاه از حافظه مردم پاک نخواهد شد.

پرسنل آتشنشانی لارستان نیز همسو و همدرد با دیگر مردم کشور، به خانواده های بازمانده این آتشنشانان قهرمان تسلیت می گوید. باشد در سایه هماهنگی و همکاری بیشتر مردم و مسئولانِ ایمنی، رعایت ضوابط و قوانین و تجهیز بیشتر و بهتر تمام واحدهای ایمنی و آتشنشانی کشور به دستگاه های مجهز و به روز، در آینده شاهد اینگونه حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین