چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

همایش ” فصل شکفتن” در لار برگزار شد

در آیینی با شکوه مراسم جشن تکلیف ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی از ۱۷ مدرسه دخترانه شهر و روستا در حسینیه اعظم لار برگزار شد.

همایش ” فصل شکفتن” ویژه جشن تکلیف ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی در لار برگزار شد. در آیینی با شکوه مراسم جشن تکلیف ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی از ۱۷ مدرسه دخترانه شهر و روستا در حسینیه اعظم لار برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار، حسنی فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن آیت اللهی،اعضای دفتر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر ، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، مدیران و مربیان پرورشی مدارس و اولیای دانش آموزان، ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی، با پوشیدن لباس مقدس تکلیف ،بندگی خویش  در پیشگاه الهی را جشن گرفتند.

دراین مراسم فیاض پور مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی ، اهداف و روند برگزاری این همایش زیبا را تشریح  و از همکاری صمیمانه بیت مرحوم آیت اللهی به جهت همکاری بیدریغ مادی و معنوی در برگزاری این جشن تقدیر نمود . دکتر موسوی امام جمعه لار نیز در سخنانی این حرکت زیبا که به شکلی متمرکز و یکسان برای همه دانش آموزان مکلف به اجرا درآمده را ستود و پوشیدن خلعت زیبای تکلیف و رسیدن به وادی بندگی پروردگار را به تک تک دانش آموزان تبریک گفت.

jashneh taklif in lar 02

این جشن باشکوه با اجرای برنامه هایی شاد و متناسب با این همایش، توسط حجت الاسلام فلاح از قم به مدت دو ساعت به اجرا در آمد و  دانش آموزان در پایان عصری خاطره انگیز و پس از قرائت سوگندنامه ،نماز مغرب و عشا را به امامت امام جمعه لار برگزار نمودند.اجرای سرود همگانی ،اهدای بسته های فرهنگی مذهبی ، پذیرایی و نورافشانی از دیگر برنامه های همایش فصل شکفتن بود.

jashneh taklif in lar 08

گفتنی است این همایش هرسال با تلاش و همت حوزه معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لارستان در راستای متمرکز و یکسان نمودن جشنهای عبادت که به صورت پراکنده در مدارس اجرا می شدند برگزار میشود.

jashneh taklif in lar 09

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین