جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز توزیع 850 هزار پاکت شیر رایگان در مدارس لارستان

میلاد لارستان: کارشناس مسئول پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش لارستان از آغاز نخستین مرحله توزیع شیر رایگان در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

کارشناس مسئول پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش لارستان از آغاز نخستین مرحله توزیع شیر رایگان در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

محمدحسن یزدان پناه در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه مرحله نخست توزیع شیر رایگان در سطح مدارس لارستان آغاز شده است، اظهار داشت: طبق برنامه دولت قرار است در طول سال تحصیلی در ده مرحله توزیع شیر در مدارس صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه توزیع این شیرها به صورت رایگان و در سه مقطع تحصیلی انجام می گیرد، افزود: در طول سال تحصیلی به تدریج ۸۵۰ هزار پاکت شیر استرلیزه پگاه تحویل مدیریت آموزش و پرورش لارستان و نمایندگی بنارویه جهت توزیع در مدارس خواهد شد.

کارشناس مسئول پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش لارستان تأکید کرد: شیر رایگان فقط در مدارسی انجام می شود که در سامانه هنگام ثبت نام کرده اند.

یزدان پناه ادامه داد: در سطح لارستان بیش از ۲۸۰ مدرسه در سایت هنگام که امور خدماتی آموزش و پرورش را پوشش می دهد ثبت‌نام کرده یا در در حال ثبت هستند.

وی هدف از توزیع شیر رایگان در سطح مدارس را طرحی کشوری و از مصوبات دولتی در چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: مصرف شیر از نظر بهداشتی کامل ترین غذا جهت کودک و نوجوان است و مصرف روزانه شیر سالم رشد آنها را متعادل می کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین