چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 45
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مطرح کرد

رشد چشمگیر بیمارستان خنج پس از الحاق به لارستان

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: طی مدت الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان با وجود کمبود نیرو و بودجه مساعدت های متعددی از قبیل خریداری دستگاه سی تی اسکن، اعزام و استقرار ۱۱ متخصص و غیره به بیمارستان خنج اضافه شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: طی مدت الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان با وجود کمبود نیرو و بودجه مساعدت های متعددی از قبیل خریداری دستگاه سی تی اسکن، اعزام و استقرار ۱۱ متخصص و غیره به بیمارستان خنج اضافه شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی در نشست خبری با اشاره به اینکه الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان یک خواست عمومی بوده است، گفت: دلائل مطرح شدن این خواست از سمت مردم این شهرستان در دسترس بودن، همزبانی و هم فرهنگی و ارائه خدمات مطلوب تر است.

رئوفی با بیان اینکه پیش از الحاق بیمارستان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان این بیمارستان از لحاظ درمانی از داشتن متخصصین اصلی و اولیه مثل جراحی، داخلی، زنان و اطفال به صورت ثابت وجود نداشت، ادامه داد: این مشکل به دلائل مختلفی از قبیل دوری از مرکز استان و همچنین تعدد شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشأت می گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه سود الحاق شبکه بهداشت شهرستان خنج به مردم فهیم این شهرستان برمی گردد، گفت: این تصور که دانشکده علوم پزشکی لارستان بدنبال توسعه حوزه استحفاظی خود است برداشتی نادرست بوده زیرا که این دانشکده با همان نیرو و بودجه می بایست انرژی، وقت و هزینه خود را برای دو شهرستان صرف کند.

وی با تأکید بر اینکه الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج برای مدت یکسال به دانشکده علوم پزشکی لارستان واگذار شده است، تصریح کرد: طی مدت الحاق شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج به دانشکده علوم پزشکی لارستان با وجود کمبود نیرو و بودجه مساعدت های متعددی از قبیل خریداری دستگاه سی تی اسکن، اعزام و استقرار ۱۱ متخصص و غیره به بیمارستان خنج اضافه شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رشد چشمگیر بیمارستان خنج پس از الحاق به لارستان”

  1. ایوب گفت:

    ضمن تشکر .زمانی خدمات بهداشت و درمان لارستان ارزنده است که دانشکده همانند جهرم و فسا به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا یابد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین