پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در نگارخانه سبز شهر لار صورت گرفت

برپایی نخستین نمایشگاه عکس «حیات وحش لارستان»

میلاد لارستان: هنرمند عکاس لارستانی هدف از برپایی نخستین نمایشگاه «حیات وحش لارستان» را آشنایی مردم با گونه های باارزش حیات وحش در این شهرستان عنوان کرد.

هنرمند عکاس لارستانی هدف از برپایی نخستین نمایشگاه «حیات وحش لارستان» را آشنایی مردم با گونه های باارزش حیات وحش در این شهرستان عنوان کرد.

عدنان دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان با تأکید بر حفظ گونه های باارزش طبیعی و محیط زیستی اظهار داشت: همه ما باید با هر ایده ای نسبت به نگهداری نعمات الهی و فرهنگ سازی در این خصوص کوشا باشیم.

وی فعالیت های هنری و به ویژه عکاسی را فرصتی باارزش برای نمایش زیبایی های طبیعی دانست و افزود: نخستین نمایشگاه عکس «حیات وحش لارستان» با همکاری احسان فرنام در نگارخانه سبز شهر لار برپا شده است.

این عکاس لارستانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲ بهمن ماه با حضور نماینده مردم این شهرستان کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه به مدت یک هفته آماده بازدید علاقمندان و شهروندان است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه عکس «حیات وحش لارستان» ۱۶ اثر به نمایش عموم درآمده است، ادامه داد: عکس های انتخاب شده بخش کوچکی از ۳۶ هزار عکس حیات وحش لارستان است که در طول ۴ سال عکاسی ثبت شده و بدلیل محدود بودن فضای نمایشگاهی در لار سعی شده از تصاویر پرندگان، پستانداران و خزندگانی که در لارستان وجود دارند ولی امکان  رویت آن در طبیعت نیست، در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار داده شود.

دلخسته با تقدیر از حمایت ها و همکاری های نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست لارستان و همچنین شرکت ریتون فیلم این شهرستان، یادآور شد: کتاب حیات وحش لارستان در حال تکمیل است و در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین