یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در ادامه لیگ برتر فوتبال فارس صورت می گیرد

استقلال لارستان در پی کسب پیروزی و حفظ صدرنشینی

میلاد لارستان: تیم استقلال لطیفی لارستان برای تثبیت جایگاه صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال استان فارس به دنبال کسب پیروزی برابر تیم شهید باقری گویم است.

تیم استقلال لطیفی لارستان برای تثبیت جایگاه صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال استان فارس به دنبال کسب پیروزی برابر تیم شهید باقری گویم است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در ادامه سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان پهناور فارس و در هفته هفدهم در روز جمعه ۳ دیدار، یکشنبه ۲ دیدار و سه شنبه یک بازی در شهرهای لار، نورآباد، کوار، گراش، میمند و شیراز برگزار می شود.

در حساس ترین بازی این هفته، تیم های نخست و رده دومی این مسابقات یعنی تیم های استقلال لطیفی لارستان شهید باقری گویم در روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی شهر لار به مصاف یکدیگر می روند.

در دیگر بازی های روز جمعه تیم های امیرکبیر ممسنی و پرسپولیس شیراز در نورآباد و المهدی کوار با گلستان فاروق مرودشت دیدار خواهند داشت.

دو بازی روز یکشنبه نیز بین تیم های هلال احمر گراش و لیدوما ممسنی و همچنین پادنا میمند و عقاب شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در بازی پایانی هفته هفدهم این رقابت ها تیم های همشهری شهید وفایی و پرسپولیس شیراز از ساعت ۱۲ به مصاف می روند.

به گزارش فارس، تا پایان هفته شانزدهم تیم استقلال لطیفی لارستان با ۳۳ امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم های شهید باقری گویم و عقاب شیراز با ۳۲  امتیاز و برحسب تفاضل گل در جایگاه های بعدی قرار دارند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین