یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

امیدواری رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری لارستان به اجرای صحیح قوانین پرستاری

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری لارستان  گفت: هر قدمی که برای اجرای قوانین پرستاری در کشور برداشته می‌شود را باید به فال نیک گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری لارستان  گفت: هر قدمی که برای اجرای قوانین پرستاری در کشور برداشته می‌شود را باید به فال نیک گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری عبدالمجید بامشاد  اظهار امیدواری کرد در آینده صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای به سازمان صنفی نظام پرستاری واگذار شود.
وی گغت هم‌اکنون اعطای پروانه صلاحیت حرفه‌ای براساس کسب میزان امتیاز ۴ ساله(سالانه ۲۵ امتیاز) است و کسانی که هنوز موفق به کسب این میزان امتیاز نشده‌اند فرصت دارند در سال‌های آینده این میزان امتیاز را کسب کنند. وی با بیان اینکه اجرای این قانون نیازمند حمایت‌های لازم است، افزود: البته باید پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاران هم نظیر هر صنف دیگری توسط سازمان صنفی مربوطه صادر می‌شد اما هم‌اکنون بخش دولتی عهده‌دار این مسئولیت شده است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری لارستان با اشاره به گروه ۱۱ نفره تائیدکننده صلاحیت حرفه‌ای پرستاران گفت: قطعاً افراد معرفی شده از معاونت‌های متفاوت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان آنها در این گروه از حرفه پرستاری خواهد بود که در این معاونت‌ها مشغول به‌کار هستند. بامشاد یادآور شد: هر قدمی که برای اجرای قوانین پرستاری در کشور برداشته می‌شود را باید به فال نیک گرفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امیدواری رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری لارستان به اجرای صحیح قوانین پرستاری”

  1. لاري گفت:

    فعلا کارانه ي پرستاران رو بديد مابقي قولها پيشکش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین