شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری لار+تصاویر

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری و اتاق عمل ورودی ۹۸ دانشکده پرستاری برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، طی آئینی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی…

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری و اتاق عمل ورودی ۹۸ دانشکده پرستاری برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، طی آئینی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی ۹۸ رشته های پرستاری و تکنولوژی اتاق عمل دانشکده پرستاری شب گذشته و با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه، احمد علمدار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و دکتر فاطمه سروی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

در این آئین رامین عوض پور، رئیس دانشکده پرستاری ضمن ابراز خرسندی از این رخداد نیک و عرض خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: سعی ما در مجموعه علوم پزشکی لارستان، تامین نیازهای شایسته آموزشی و بالینی همچنین برآوردن مطالبات منطقی دانشجویان بوده، کمااینکه دانشجویان عزیز در طول دوران تحصیل خود نتیجه این اقدامات را شاهد بودند.

وی خطاب به دانشجویان با اشاره به قدمت آموزش پزشکی در لارستان از سال ۶۶ خاطر نشان کرد: شما عزیزان در جایی حضور دارید که ۳۶ سال از تاریخ علمی آموزش پزشکی منطقه را رقم زده است.

عوض پور افزود: با پیگیری های انجام شده در سال تحصیلی جدید شاهد جذب دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس هستیم و طبق سند توسعه متوازن در رشته ارشد پرستاری با گرایش سالمندی نیز جذب دانشجو خواهیم داشت. در این مسیر حرفه ای شدن، اساتید گرانقدر، دانشجویان، خیرین و مسئولین نقش پررنگی داشته اند که از همه این عزیزان قدردانی میکنم.

عوض پور در پایان خطاب به دانشجویان فارغ التحصیل شده خاطر نشان کرد: امیدواریم شما عزیزان در هر جایی که حضور پیدا می کنید، سفیران خوبی برای مجموعه علوم پزشکی لارستان باشید.

دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشن و حضور در جمع دانشجویان فارغ التحصیل بیان داشت: برای من بسیار ارزشمند است که نخستین جشن فارغ التحصیلی ام را در میان دانشجویانم و در دانشگاه لارستان بگذرانم.

وی با اشاره به دو سال آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا در این دوره تحصیلی تصریح کرد: صبوری دانشجویان ورودی ۹۸ در تغییرات آموزشی پیش آمده و همراهی این عزیزان در ارتقای کمی و کیفی خدمات ستودنی است و امیدواریم توانسته باشیم سالهای پرباری را در مقوله آموزش و پرخاطره ای را در حوزه دانشجویی برای شما رقم بزنیم.

در ادامه این آئین، ضمن قرائت سوگند نامه،به هر دو گروه، لوح فارغ التحصیلی نمادین اهدا شد.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری لار+تصاویر”

  1. اوزی کارمند گفت:

    قرار بوده جشن فارغ تحصیلی. دانشکده بهداشت هم در شهرستان. اوز برگذار شود. زمان. آن چه موقع است ؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین