شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
مدیر آموزش و پرورش لارستان اعلام کرد

برگزاری صدها برنامه مختلف ویژه دهه مبارک فجر در سطح مدارس لارستان

میلاد لارستان: مدیر آموزش و پرورش لارستان از برگزاری صدها برنامه مختلف ویژه دهه مبارک فجر در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها توسط خود دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و غیره طرح ریزی شده است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان از برگزاری صدها برنامه مختلف ویژه دهه مبارک فجر در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها توسط خود دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و غیره طرح ریزی شده است.

محمد فیاض پور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ با بیان اینکه دهه فجر آئینه تمام نمای ایثارگری، شجاعت و مبارزه مردم دلیر ایران است که باعث تغییر در مسیر تاریخ بشریت شدند، اظهار داشت: ملت ایران با ایجاد انقلاب اسلامی خود را از وابستگی و خودباختگی به سوی استقلال و آزادی سوق دادند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با اتکا به ایمانی راسخ، وحدت و انسجام ملی در سایه رهبری حضرت امام  خمینی(ره) به تشکیل حکومت اسلامی مبادرت کردند، افزود: مردم ایران با همه قدرت رژیم ستمشاهی و سرکوبگری انقلابیون، موفق به پیروزی در ۲۲ بهمن ۵۷ شدند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان دهه فجر را فرصتی برای تبیین و روشنگری وضعیت ایران اسلامی پیش و بعد از انقلاب و همچنین معرفی دستاوردهای نظام برای مردم دانست و تصریح کرد: فرهنگیان این وظیفه خطیر را دارند که با تشریح اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ان را به دانش آموزان که نسل آینده را تشکیل می دهند، تبیین کنند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس با برشمردن برخی از برنامه های پیش بینی شده دهه پرفروغ فجر در مدارس شهرستان لارستان، ادامه داد: این برنامه ها توسط خود دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و غیره طرح ریزی شده است.

وی با بیان اینکه صدها برنامه در ایام دهه مبارک فجر در سطح مدارس لارستان بزرگ برگزار خواهد شد، یادآور شد: برگزاری همایش بزرگداشت شاعر نامی لارستان «صحبت لاری»، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان، برپایی کاروان شادی در روستاها، جشنواره مسابقات هنرهای دستی و تجسمی، مسابقه انشاء خاطره نویسی پیروزی انقلاب، نشست شوای امر به معروف بسیج دانش آموزی از جمله این برنامه هاست.

فیاض پور اضافه کرد: برگزاری نشست شورای دانش آموزی با حضور مسئولان دیروز، امروز و فردا، برگزاری جشن انقلاب با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان، تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات هنری، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، غبارروبی و زیارت قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جشنواره قصه گویی و غیره می توان اشاره کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین