شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

انتخاب 12اثر برتر مرحله نهایی جشنواره سرود رضوی کورده

سرپرست دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از انتخاب ۱۲ گروه برتر جهت شرکت در مرحله نهایی جشنواره سرود رضوی خبر داد.

سرپرست دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از انتخاب ۱۲ گروه برتر جهت شرکت در مرحله نهایی جشنواره سرود رضوی خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا رضا باقری ضمن اعلان برگزاری چهارمین جشنواره سرود رضوی كانون‌های مساجد روستایی كشور طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه در روستای كورده لارستان اظهار داشت: باقری  ترویج فرهنگ ناب رضوی، شناسایی استعدادهای هنری روستایی، ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان روستایی برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی و نیز معرفی ظرفیت‌های بسیار ارزشمند کانون های فرهنگی و هنری روستایی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

باقری افزود: پس از اعلام فراخوان بالغ بر ۸۰ اثر در ۲ رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال به دبیرخانه جشنواره رسید که آثار برای انجام داوری به دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور ارسال شد.

این مقام مسئول گفت: پس از داوری آثار در مرحله نهایی توسط استاد شهروز حقی و صمد جلالیان، ۱۲ گروه از استان‌های فارس، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، برای مرحله کشوری انتخاب شد.

باقری بیان کرد: هماهنگی‌های لازم و تشکیل جلسات در کمیته های هفت گانه برگزاری جشنواره در حال پیگیری است که با همدلی و همراهی همه مردم منطقه و مسئولان این رویداد فرهنگی و هنری که معطر به نام حضرت امام رضا(ع) است، در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس یادآور شد: جشنواره سرود رضوی ویژه اعضای برادر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستایی کشور به مدت سه سال در روستای کردر میناب استان هرمزگان برگزار شد و در سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته روستای کورده لارستان میزبان این جشنواره است

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین