شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

بخش NICU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به بهره برداری می رسد

میلاد لارستان: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان، گفت: بخش NICU (نوزادان) بیمارستان امام رضا(ع) لارستان نیز با ۵ تخت فعال و با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات دولتی در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان، گفت: بخش NICU (نوزادان) بیمارستان امام رضا(ع) لارستان نیز با ۵ تخت فعال و با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات دولتی در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

ناصر سلمانی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: جهت افزایش انگیزه مراجعه کنندگان برای انجام زایمان طبیعی دولت با رایگان کردن هزینه آن و برگزاری کلاس های آموزشی زایمان فیزیولوژی در بیمارستانها و مراکز مردم را به سوی زایمان طبیعی سوق داده است.

وی با بیان اینکه بخش زایشگاه بیمارستان امام رضا(ع) لارستان به تازگی بازسازی و توسعه داده شده است، افزود: علاوه بر زایمان سنتی این بخش به ۵ اتاق و تخت LDR  تجهیز شده است  و امید می رود در آینده نزدیک  زایمان بدون درد در این مرکز راه اندازی شود.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با اشاره به اینکه پیش از  شروع طرح تحول سلامت حدود ۳۵ درصد از زایمان ها در این مرکز به صورت طبیعی بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر میزان انجام زایمان ها به شکل طبیعی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به ۵۰ درصد رسیده است.

این مسئول درباره علت بالابودن میزان زایمان ها به شکل سزارین، ادامه داد: این آمارها به دلیل انجام سزارین های گذشته است و سعی برآن است تا با برنامه ریزی ها میزان زایمان ها به صورت سزارین به حداقل برسد.

سلمانی با بیان اینکه بخش اطفال و جراحی مردان بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به طور کامل بازسازی شده است، یادآور شد: بخش زایشگاه این بیمارستان علاوه بر بازسازی اساسی، توسعه  و به بهره برداری رسیده است.

وی به بازسازی و توسعه بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) لارستان اشاره کرد و افزود: تعداد تختهای این بخش از ۵ تخت به ۹ تخت افزایش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از بازسازی و توسعه کامل بخش جراحی زنان در حال بازسازی خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در حال انجام و در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید

وی اضافه کرد: بخش NICU (نوزادان) بیمارستان امام رضا(ع) لارستان نیز با ۵ تخت فعال و با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات دولتی در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و تعداد تختهای این بخش از ۵ تخت به ۱۰ تخت افزایش می یابد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بخش NICU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به بهره برداری می رسد”

  1. گروه برنامه نویسی مرمر گفت:

    سلام . وقت بخیر .
    گروه برنامه نویسی و استارتاپ مرمر لارستان با استعانت از خدای بزرگ اغاز به کار کرد .
    ضمن وقت بخیر اعلام می دارد ;که اپلکیشن مرمر در اختیار مردم شریف لارستان قرار گرفت .
    از گروه تحریریه میلاد لارستان استدعا می شود از این گروه با منتشر کردن این پیام ما را یاری نماید .
    ادرس سایت : http://marmargroup.iranh.ir
    ادرس دانلود اپلکیشن : http://marmargroup.iranh.ir/dl/MarMar%20Group.apk
    اپلکیشن مرمر شامل : املاک و مستغلات شهرستان – فروشگاه انلاین موبایلی با همکاری کسبه شهرستان . و اماکن شهرستان جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین عزیز می باشد .

  2. ناشناس گفت:

    خداخیرتون بده لطفادکتر خوب ،مجرب ،فوق مختصص بذارید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین