جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

رئیس ستاد زکات فارس در لارستان

مدیر کمیته امد اد از سفر رئیس ستاد زکات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به شهرستان لارستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی کمیته امداد به…

مدیر کمیته امد اد از سفر رئیس ستاد زکات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به شهرستان لارستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی کمیته امداد به نقل از حجت السلام تقی زاده : در این سفر حجت السلام خوش نویس مشاور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس دیدارهایی را با برخی از مسئولین شهرستان و اعضای شورای زکات شهرستان داشتند که می تواند در پیشبرد و نهادینه کردن مسئله زکات در شهرستان موثر واقع گردد ضمنا ایشان قبل از دیدار با مسئولین با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی مدفون می باشند ادای احترام نمودند .

وی افزود : در دیداری که خوش نویس با امام جمعه موقت شهرستان(حاج آقا رمضانی)داشتند ایشان اعلام آمادگی نمودند که در خطبه های نماز جمعه و سخنرانیها به موضوع زکات پرداخته شود و نیز متذگر گردیدند که کمیته امداد حقا توانسته است فاصله بین فقیر و غنی را در این شهرستان کاهش دهد .

تقی زاده اضافه کرد : در دیدار های جداگانه دیگری که حجت السلام خوش نویس با مدیریت جهاد کشاورزی(برادر ارغون)،مدیریت آموزش و پرورش(برادرفیاض پور)،مدیریت حوزه علمیه حضرت علی ابن ابیطالب(ع)(حاج آقا موسوی)،ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و اعضاء هیات رییسه(دکتر زاهدی) و معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی داشتند به اهمیت مسئله زکات در جامعه اسلامی پرداختند.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید ادارات ذکر شده بسته به توان و پتانسیل موجود در نزد هر یک بیش از بیش در این مسئله مهم و سرنوشت ساز دست یاری به کمیته امداد داشته تا همانند گذشته یاری رسان نیازمندان و مستمندان در سطح این شهرستان باشیم .

مدیر کمیته امداد در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته رشد ۲۷ درصدی را در پرداخت زکات شاهد بودیم متذکر گردید : که خیرین نیکو کار در سطح شهرستان لارستان ۷۶۷ میلیون تومان زکات خود را به کمیته امداد پرداخت که بین نیازمندان و ایتام توزیع گردیده است .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین