دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
ویژه فارغ التحصیلان مراکز آموزشی عالی برگزار شد

برگزاری کلاس های آموزش کارآفرینی جهت مددجویان کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان لارستان از تشکیل کلاس های آموزشی کارآفرینی، مدیریت کسب و شغل های دانش بنیان برای ۲۰ نفر از فارغ التحصیلان مراکز آموزشی عالی خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان لارستان از تشکیل کلاس های آموزشی کارآفرینی، مدیریت کسب و شغل های دانش بنیان برای ۲۰ نفر از فارغ التحصیلان مراکز آموزشی عالی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارآفرینی باعث کاهش بیکاری و افزایش بهره وری افراد و منابع می شود، اظهار داشت: افزایش در آمد خانواده ها و به تبع آن پیشرفت اقتصادی جامعه در پی دارد.

وی افزود: اجرای طرح های خودکفایی و کارآفرینی در کمیته امداد در همین راستا صورت می گیرد که علاوه بر افزایش توان مالی مددجویان بر عوامل غیر مالی زیادی در زندگی آنها تاثیر گذار بوده و آثار و نتایج محسوسی را در پی دارد .

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: مددجویان پس از اشتغال از وضعیت اقتصادی بهتری برخوردارشده اند و بسیاری از مددجویان علاوه بر افزایش دارائی های ثابت و جاری به درآمد کافی رسیده اند و دیگر از کمیته امداد مستمری دریافت نمی کنند .

این مسئول یادآور شد: کمیته امداد لارستان زمینه های لازم را برای توسعه کارآفرینی و جذب منابع مالی و اقتصادی را برای مددجویان تحت پوشش فراهم نموده است که منجر به توسعه کارآفرینی در بین مددجویان شهری و روستایی شده است.

دلاور اضافه کرد:  کلاس های آموزشی کارآفرینی برای ۲۰ نفر از مددجویان فارغ التحصیل به مدت ۵۰ ساعت و زیرنظر مرکز رشد واحدهای فن آوری لارستان و در محل کانون فرهنگی– تربیتی این نهاد با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون ریال برگزار شده است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین