جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معاون ستاد كانون‌های مساجد کشور در کورده چه گفت؟

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد كشور با تأكید بر اهمیت وحدت كلمه و حفظ وحدت میان تمام اقوام و مذاهب اسلامی گفت: مسجد خانه تمام مسلمانان عالم از هر مذهبی است لذا به عنوان كانون وحدت آنان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد كشور با تأكید بر اهمیت وحدت كلمه و حفظ وحدت میان تمام اقوام و مذاهب اسلامی گفت: مسجد خانه تمام مسلمانان عالم از هر مذهبی است لذا به عنوان كانون وحدت آنان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور امروز، ۱۴ بهمن در حاشيه برگزاری چهارمین جشنواره سراسری سرود رضوی كانون‌های روستایی كشور كه در روستای كورده لارستان استان فارس در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، برگزاری جشنواره‌های روستایی با محوریت مساجد را از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی دانست.

وی با یادآوری اینكه دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام ابعاد مختلف گسترده شده است، افزود: پیش از این جشنواره سرود رضوی كانون‌های روستایی مساجد كشور در استان‌های هرمزگان و كرمان برگزار می‌شد و امسال این جشنواره به میزبانی استان فارس در حال برگزاری است.

طاهریان ضمن برشمردن عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، بر اهمیت وحدت كلمه و حفظ وحدت میان تمام اقوام و مذاهب اسلامی تأكید كرد و گفت: مسجد خانه تمام مسلمانان عالم از هر مذهبی است لذا به عنوان كانون وحدت آنان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی كانون‌های مساجد كشور با بیان اینكه جشنواره سرود رضوی در کورده لارستان و جشنواره قرآنی در روتان سیریک به نماد وحدت تبدیل شده است، گفت: با توجه به اینكه این جشنواره در مناطق سنی‌نشین كشورمان برگزار می‌شود، در این جشنواره‌ها مسلمانان اهل سنت و شیعیان گرد هم می‌آیند.

وی با تأكید بر اینكه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان شیعه و سنی در فضایی دوستانه و با وحدت کلمه برای آبادانی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، گفت: تلاش برای خدمت بیشتر قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی است و هرکس در هر مسئولیتی است باید از تمام تلاش خود را برای خدمت به میهن اسلامیمان استفاده کند.

عکس: حامد درویش زاده- میلادلارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین