جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
به میزبانی روستای کورده لارستان برگزار شد

معرفی نفرات و گروههای برتر جشنواره سرود رضوی روستایی

میلاد لارستان: نفرات و گروههای برتر جشنواره سرود رضوی روستایی که به میزبانی روستای «کورده» لارستان برگزار شد، مشخص شدند.

نفرات و گروههای برتر جشنواره سرود رضوی روستایی که به میزبانی روستای «کورده» لارستان برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ چهارمین دوره جشنواره سرود رضوی روستایی که کار خود را از ۱۳ بهمن ماه جاری آغاز کرده بود، پس از ۳ روز رقابت با معرفی نفرات و گروههای برتر به پایان رسید.

آئین پایانی این جشنواره ملی با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر و رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای، رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس و جمعی زیادی از مردم ولایتمدار روستای «کورده» برگزار شد.

این جشنواره در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال از ۱۲ استان کشور حضور داشتند که در پایان افراد و گروههای برتر به شرح زیر معرفی شدند:

در رده سنی زیر ۱۵ سال، صالح کاربخش از روستای تقی آباد استان کرمان، محمد اتابک از روستای «نره گاه» استان کهکلویه و بویراحمد و عرفان شریفی و جواد سجادی از روستای حاجی آباد چهارمحال بختیاری  در بخش تکخوانی مقام های نخست تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

در همین رده سنی، مهبد بیضایی از روستای «نره گاه» استان کهکلویه و بویراحمد و محمدرضا نیکخو از روستای کورده استان فارس در بخش آهنگسازی به عنوان اثر شایسته تقدیر دست یافتند.

گروه های سرود روستای حاجی آباد چهارمحال بختیاری  با اثر «سفیر عشق»، روستای تقی آباد استان کرمان با اثر «زیبایی هشتم» و روستای «تپه سلام» از استان خراسان رضوی با اثر «شاه خراسان» عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی بالای ۱۵ سال، مهران طهماسبی از روستای تقی آباد استان چهارمحال و بختیاری، حسین اتابکی از روستای «نره گاه» استان کهکلویه و بویراحمد و رضا شایقی از روستای حاجی آباد خراسان رضوی در بخش تکخوانی مقام های نخست تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

در همین رده سنی، سیدیحیی موسوی از روستای «کجوان» استان خراسان رضوی و مهدی نظری از حاجی آباد استان چهارمحال و بختیاری در بخش رهبری گروه به عنوان شایسته تقدیر دست یافتند.

گروه های سرود روستای خالق آباد استان کرمان با اثر «کبوتر حرم»، روستای حاجی آباد چهارمحال و بختیاری با اثر «یاد سنگر» و روستای «کجوان» استان خراسان رضوی با اثر «سلطان عشق» عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین