پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

میزبانی «کورده» لارستان در جشنواره سرود رضوی روستایی یک الگوست

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: جشنواره سرود رضوی کورده دارای ابتکارات جدیدی بود که می‌تواند برای دوره‌های بعد مورد ملاک و الگو قرار گیرد.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: چهارمین جشنواره ملی سرود رضوی روستایی در کورده لارستان دارای ابتکارات و کارهای جدیدی بود که می‌تواند برای دوره‌های بعد مورد ملاک و الگو قرار گیرد.

 به گزارش میلادلارستان حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی در حاشیه آیین پایانی چهارمین دوره جشنواره سرود رضوی روستایی در روستای کورده لارستان، اظهار داشت: چهارمین جشنواره ملی سرود رضوی روستایی در کورده لارستان دارای ابتکارات و کارهای جدیدی بود که می‌تواند برای دوره‌های بعد مورد ملاک و الگو قرار گیرد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد میزبانی مردم روستای «کورده» لارستان، افزود: این برنامه در روستایی ناشناخته برگزار شد که دارای تاریخی درخشان مانند حمایت و دفاع مردم این روستا از مردی تاریخ‌ساز و مبارز یعنی آیت‌الله سید عبدالحسین لاری(ره) است.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ابراز خرسندی از وجود هماهنگی و همدلی در بین اهل تسنن و تشیع منطقه لارستان بزرگ، تصریح کرد: این برنامه نمادی از وحدت، همراهی و صمیمیت مردم این شهرستان است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از نماینده مردم لارستان،خنج و گراش  در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان شهرستانی و به‌ویژه مردم روستای «کورده» در اجرای این برنامه ملی، ادامه داد: امید می‌رود در آینده این میزبانی موفق روستای «کورده» لارستان در اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی به‌عنوان یک مدل به سایر روستاها منتقل شود.

به گزارش میلادلارستان چهارمین دوره جشنواره سرود رضوی روستایی با حضور ۱۲ گروه از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، فارس، خراسان رضوی به مدت سه روز در روستای غیور و ولایتمدار روستای «کورده» از توابع بخش مرکزی لارستان برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین