یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاري جشن حمايت از دانش‌آموزان استثنايي در جویم

میلاد لارستان: نخستين جشن حمايت از دانش‌آموزان استثنايي، همزمان با سراسر استان فارس در آموزشگاه استثنایی بهار شهر جویم برگزار شد.

نخستين جشن حمايت از دانش‌آموزان استثنايي، همزمان با سراسر استان فارس در آموزشگاه استثنایی بهار شهر جویم  برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ در این جشن که با حضور مسئولین ،مربیان و دانش آموزان مدارس استثنایی بخش های جویم ،بنارویه و روستای بلغان از توابع بخش جویم برگزار شد، امیرحسین باقری مدیریت آموزش و پرورش بخش جویم ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و خوشامد گویی به مدعوین اظهار داشت: انجمن حمایت از دانش آموزان استثنایی، توسط اداره کل آموزش و پرورش فارس و در جهت رفع نیاز آنان تشکیل شده است.

ایشان با اشاره به وضعیت دانش آموزان  استثنایی و مشکلات آنان بیان داشت:بسیاری از این دانش آموزان مراحل آموزشی را طی ۳ یا چهارسال می گذرانند و بعضا عدم تحصیل آنان به یک معزل اجتماعی تبدیل خواهد شد،دانش آموزانی بوده اند که با مشکلات شنوایی،بینایی و…. به مراتب بالایی رسیده اند و این خود باعث مباهات و سربلندی است،لذا می طلبد که همه مسئولین و خیرین قدمی در جهت حل مشکلات این عزیزان بردارند.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای گروه سرود ناشنوایان آموزشگاه آوای بی صدای لارستان،تئاتر،شعر و برپایی نمایشگاه صنایع دستی،غذا و نقاشی  و اهدای هدیه به دانش آموزان استثنایی بود.
خبرنگار-آرزوجهان پیما
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین