یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حضور وزرای بهداشت و نفت در لامرد

دکتر سید حسن هاشمی در ادامه سفر به استان فارس، بعدازظهر امروز، در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) لامرد شرکت کرد. بیمارستان جدید حضرت ولی‌عصر (عج)…

دکتر سید حسن هاشمی در ادامه سفر به استان فارس، بعدازظهر امروز، در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) لامرد

شرکت کرد. بیمارستان جدید حضرت ولی‌عصر (عج) با ۱۲۴ تخت خواب پیش‌بینی‌شده است که پس از احداث، جایگزین ساختمان فعلی این بیمارستان خواهد شد.

وزیر بهداشت همچنین با حضور در بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد و چگونگی ارائه خدمات به بیماران را مورد بررسی قرارداد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت لامرد بازدید کرد و بر اهمیت فعالیت مطابق با برنامه در این مراکز تأکید کرد و گفت: مراکز جامع سلامت در راستای طرح تحول در نظام بهداشت به‌منظور تأکید بر آموزش و پیشگیری در مناطق شهری فعال ‌شده‌اند.

مرکز جامع سلامت حضرت صدیقه طاهره (س) لامرد شامل دو پایگاه سلامت و چهار پایگاه پزشک خانواده است.

همچنین پس از حضور حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های لامرد و مهر و سخنرانی در جمع مردم و مسئولان این دو شهرستان و بازدید از بیمارستان‌ها، بیژن زنگنه وزیر نفت وارد لامرد شد.

قرار است در این سفر وزیر نفت در جمع مردم و مسئولان این دو شهرستان سخنرانی و پس از آن برای اجرای سه پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌ لامرد شامل آغاز عملیات اجرایی نخستین فاز بزرگ‌ترین کارخانه آلمونیوم کشور، آغاز احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۳۰ مگاواتی و طرح احداث تبدیل فرآورده‌های گازی GTM که از طریق ویدئوکنفرانس رئیس جمهور دستور آن را از مرکز استان خواهد داد، حضور یابد.

به گزارش میلادلاستان و به نقل ازفارس همچنین زنگه در پالایشگاه گاز پارسیان نیز حضور خواهد یافت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین