شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بحث تقویت تجهیزات آتش نشانی های فارس دنبال می شود

میلاد لارستان: مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس، با اشاره به شناسایی امکانات و تجهزات مورد نیاز آتش نشانی های سراسر استان گفت: بحث تامین و تقویت این تجهیزات توسط سازمان شهرداری ها و دهداری های وزارت کشور، استانداری فارس و شهرداری ها با جدیت دنبال می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس، با اشاره به شناسایی امکانات و تجهزات مورد نیاز آتش نشانی های سراسر استان گفت: بحث تامین و تقویت این تجهیزات توسط سازمان شهرداری ها و دهداری های وزارت کشور، استانداری فارس و شهرداری ها با جدیت دنبال می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حسن فیاض پور، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این امکانات و تجهیزات باید تا حدی تامین و در اختیار آتش نشانی ها قرار داده شود که آنها بتوانند حوادث و سوانح را در بحث ایمنی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: سازمان آتشن نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مانند مجموعه هایی مانند سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر، راهداری و اورژانس دستگاه های اصلی و امدادی ما چه در حوادث طبیعی و چه سوانح و حوادث انسانی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: آن بخش که در حیطه مسئولیت و ماموریت سازمان و تشکیلات مدیریت بحران کشور است بیشتر مسائل و حوادث طبیعی و آن بخش که به آتش نشانی ها باز می گردد نیز سوانح انسان ساخت مانند آتش سوزی های مهیب، انفجار خطوط لوله و مخازن نفت را شامل می شود.

فیاض پور افزود: کوشش ما همواره این بوده که هم از لحاظ نیروی انسانی و هم از نظر تجهیزات و امکانات در کنار آنها باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به نقشی که شهرداری ها در تامین، تجهیز و تقویت این تشکیلات دارند تلاش شده که با کمک هم بتوانیم هم نیازمندی ها را شناسایی و هم در جهت رفع آن اقدام کنیم.

فیاض پور ادامه داد: در مراکزشهرستان های استان وضعیت شهرداری ها و امکانات و تجهیزات آتش نشانی آنها تا حدودی رضایت بخش است اما در استان فارس که دارای ۱۰۲ شهر است شهرهایی نیز داریم که تازه تبدیل به شهر شده اند و در این زمینه کمبودهای بسیاری دارند.

وی اضافه کرد: حتی در روستاها و دهیاری ها هم این کمبودها وجود دارد که باید نسبت به رفع آنها اقدام شود تا در زمان بروز مشکل بتوان بموقع و موثر اقدام کرد.

خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین