جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان خبر داد :

صرفه جویی 2.5 میلیارد ریالی سرمایه ملی در ناحیه نفتی لارستان

با تمهیدات و تلاش های انجام شده در جهت کاهش کسری بنزین در جایگاه های این ناحیه، امسال بیش از ۲,۵ میلیارد ریال صرفه جویی در این سرمایه ملی صورت گرفت.

با تمهیدات و تلاش های انجام شده در جهت کاهش کسری بنزین در جایگاه های این ناحیه، امسال بیش از ۲,۵ میلیارد ریال صرفه جویی در این سرمایه ملی صورت گرفت.
به گزارش میلادلارستان به نقل از پورتال اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در فارس، محمدرضا عابدانی با بیان اینکه کسری فرآورده ها یکی از چالش ها و مشکلات جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی است، اظهار داشت : این موضوع علاوه بر بار مالی بسیار زیاد، باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود. عابدانی ضمن تشریح اقدامات و تلاش های انجام شده در جهت کاهش کسری بنزین در جایگاه ها افزود : این مهم با تلاش همکاران ناحیه، همکاری متصدیان جایگاه ها و رانندگان زحمت کش نفتکش ها و همچنین با انجام هماهنگی های لازم با مسئولین منطقه محقق شده است.

وی تصریح کرد : افزایش کنترل های انجام شده از قبیل انجام بیش از ۴۱۰ مورد بازدیدهای دوره ای از مجاری عرضه، تغییر مبدا بارگیری از انبار نفت هرمزگان به انبار نفت لارستان، انجام بیش از یک هزار و ۴۰۰ موردآزمایش کنترل کمی، جلوگیری از تبخیر سطحی فرآورده ها با کنترل عملکرد P&V ولوها و نظارت بر آب بندی و سیل کامل مخازن برخی از اقدامات انجام شده در راستای کاهش کسری در جایگاه ها بوده است.

وی، همچنین برگزاری بیش از یک هزار و ۳۶۵ نفر ساعت آموزش برای رانندگان و کارکنان مجاری عرضه را از دیگر مواردی نام برد که در صرفه جویی این میزان فرآورده تاثیر بسزایی داشته است.

 53504_orig

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان بیان کرد : علیرغم فروش قریب به ۹۰ میلیون لیتر بنزین در ده ماه گذشته و افزایش چهاردرصدی فروش این فرآورده، کسری بنزین در جایگاه های ناحیه بیش از ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
به گفته وی،  در ده ماهه گذشته با انجام اینگونه تمهیدات و با احتساب نرخ فروش داخلی فرآورده، بیش از ۲,۵ میلیارد ریال صرفه جویی ریالی شده و علاوه بر آن کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از بخارات فرآورده را نیز در پی داشته است.

53503_orig
وی ادامه داد : این ناحیه علاوه بر شهرستان لار، سوخت مورد نیاز شهرستان های خنج و گراش را نیز بر عهده دارد و در حال حاضر ۲۷ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و شش باب جایگاه CNG در سطح ناحیه فعال بوده که ۷۵ درصد آنها دارای درجه ممتاز و ۲۱ درصد آنها نیز درجه یک است.
عابدانی گفت : در ده ماه گذشته، بیش از ۲۰۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع در سطح ناحیه لارستان تامین وتوزیع شده است.
لازم به ذکر است، این ناحیه با توجه به اینکه دارای انبار نفت و سوختگیری هواپیمایی است، در ده ماه گذشته بیش از ۱,۹ میلیون لیتر سوخت هوایی را به پروازهای داخلی و خارجی تحویل داده است
نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین