سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان خبر داد

افزودن 10 تخت جدید به بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار

میلاد لارستان: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با ابراز امیدواری برای افزودن ۱۰ تخت جدید به تخت های موجود ICU این مرکز درمانی درآینده نزدیک، گفت: بخش های اورژانس و درمانگاه عمومی نیز با حدود ۶۵۰ متر مربع افزایش بنا به ساختمان قبلی در حال ساخت است که امید می رود در اوایل سال جدید به بهره برداری برسد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با ابراز امیدواری برای افزودن ۱۰ تخت جدید به تخت های موجود ICU  این مرکز درمانی درآینده نزدیک، گفت: بخش های اورژانس و درمانگاه عمومی نیز با حدود ۶۵۰ متر مربع افزایش بنا به ساختمان قبلی در حال ساخت است که امید می رود در اوایل سال جدید به بهره برداری برسد.

ناصر سلمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار دارای ۱۳۰ تخت فعال است که در مواقع ضروری پتانسیل افزایش تخت ها را دارد.

وی با بیان اینکه بخش های CCU و POST CCU در مکانی جدید با متراز ۸۰۰  مترمربع با تعداد ۲۶ تخت با توسط یکی از خیرین بنیاد خیریه هاشمی زاده در حال ساخت است، افزود: برای احداث این مکان در مجموع ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده است که ۱ میلیارد تومان آن توسط خیرین بزرگوار و مابقی از محل اعتبارات دولتی تأمین خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با ابراز امیدواری برای افزودن ۱۰ تخت جدید به تخت های موجود ICU  این مرکز درمانی درآینده نزدیک، تصریح کرد: بخش های اورژانس و درمانگاه عمومی نیز با حدود ۶۵۰ متر مربع افزایش بنا به ساختمان قبلی در حال ساخت است که امید می رود در اوایل سال جدید به بهره برداری برسد.

این مسئول از همشهریان خواست تا هرگونه نقد را پیش از رسانه ای کردن با مسئولین بیمارستان در میان بگذارند و از آنها جواب بخواهند.

وی با اشاره به اینکه طبق بازرسی های به عمل آمده از سطح استانی رضایت مردم از پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار در حد خوبی بوده است، ادامه داد: در برخی اوقات ممکن است به دلیل فشار کاری برای پرسنل مشکلاتی به وجود آید که در این زمینه ها به همکاران برای خوش رفتاری با مراجعه کنندگان تأکید شده است.

سلمانی بیان کرد: پرسنل درمانی موظف به خوش رفتاری وخدمت رسانی عالی به مراجعه کنندگان هستند و از طرفی از بیماران و همراهان آنها خواسته می شود در زمان مراجعه اجازه دهند پرسنل با آرامش و دقت کافی به کار خود بپردازند و از تعجیل بی مورد خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: برای رسیدگی به شکایات، بیان پیشنهادات و ارائه راهکارها روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ پیش از ظهر جهت ملاقات حضوری با سرپرستی بیمارستان تعیین شده است تا  هرشخصی بتواند به صورت حضوری جهت حل مشکلات خود مراجعه  کند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “افزودن 10 تخت جدید به بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار”

  1. لارستانی گفت:

    ایا فکری. برای. تاسیس بخش. _ICU _, در بیمارستان. با سابفه. اوز. هم. شده. است. با تسکر

  2. دلسوز گفت:

    دقت کنید آقای دکتر گفتن ۱۰ تخت اضافه شده این یعنی این که پول دادن ۱۰ تا تخت با خوش خواب خریدن همین و بس این میشه خودش یه تیتر دهن پر کن بعد سال دیگه اعلام میکنن که تخصیص ده پرستار به ای سی یو جهت تخت های جدید و راه اندازی آنها تا اینجای کار تخت ها سر هم شده رفته تو بخش سال بعد هم یکی باید پیدا بشه یه روبان و با قیچی ببره با کلی عکس و خبر و سر و صدا این تختها رو افتتاح کنه یه چند روز هم به طور نمایشی دوتا پرستار و چهارتا مریض میخوابن روی تختا بعدش به دلیل نبودن امکانات یا پرسنل و هر چیز دیگه تعطیلش میکنن و هیچ جایی هم خبرش اعلام نمیکنن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین