شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سهم لارستان از سفر هیئت دولت به فارس مشخص شود

امام جمعه لارستان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس را موجب خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد: سهمی که از هیئت دولت برای لارستان در…

نتیجه تصویری برای امام جمعه لارستانامام جمعه لارستان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس را موجب خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد: سهمی که از هیئت دولت برای لارستان در نظر گرفته شده است برای مردم مشخص کنند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک میلاد حضرت امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و امام جواد(ع) اظهار داشت: پیروی از ائمه باعث عاقبت به خیری در دنیا و آخرت می شود.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، افزود: بنا به فرموده پیامبر عظیم الشأن اسلام هر آن کس که برای بدست آوردن رزق و روزی حلال تلاش کند مانند کسی است که در راه خدا جهاد کرده باشد.

امام جمعه لارستان با تبریک روز معلم و اساتید، تصریح کرد: یک معلم خوب انسان را از زمین به ملکوت بالا می برد و به همین دلیل آموزگاران باید به این افتخار کنند که پیامبر گرامی اسلام دنباله رو راه آن بزرگوار است.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و سالروز عملیات بیت المقدس، خاطر نشان کرد: کشورهای عربی متحد شدند تا نام خلیج فارس را تغییر دهند که بنا به اسناد آثار تاریخی معتبر چنین کاری رخ نخواهد داد.

حجت الاسلام نوربخش سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس را موجب خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد: سهمی که از هیئت دولت برای لارستان در نظر گرفته شده است برای مردم مشخص کنند.

وی با تأکید بر رسیدگی و دوبانده شدن راههای مواصلاتی به شهرستان لارستان، تصریح کرد: مسئله احداث راه آهن بندرعباس – لارستان – شیراز و همچنین موضوع انتقال آب به این شهرستان مورد پیگیری قرار گیرد.

در حاشیه نماز جمعه امروز شهر لار، جمعی از نمازگزاران با اعتراض به مسئله بی عدالتی نسبت به شهرستان لارستان و عدم تخصیص امکانات و بودجه به بزرگترین و قدیمی ترین شهرستان فارس، خواستار پیگیری و پاسخگویی مسئولین شدند.

در میانه اعتراضات مردمی، امام جمعه لارستان بدون توجه به خواسته های مردم، اقدام به شروع نماز عصر کرد که از یک طرف باعث ناراحتی معترضین بدلیل بی اعتنایی به موضوع مطرح شده گردید و از طرف دیگر عمده نمازگزاران از فیض اقامه نماز جماعت باز ماندند.

گفتنی است پس از حضور رئیس جمهور به استان فارس، یونسی دستیار رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان در لارستان هیچ مصوبه ای در خصوص لارستان صورت نگرفته است؛ که نتیجه ی این بی تدبیری و بی عدالتی نسبت به مردم شهرستان، تشنج و ناآرامی در مراسم نمازجمعه ی امروز بود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین