یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رییس اداره ورزش و جوانان لارستان مطرح کرد

از تبدیل استخر شهرقدیم به سرپوشیده و چمن مصنوعی استادیوم دانشیار تا حمایت از هندبال بانوان و تقدیر از انجام پروژه منیری

میلاد لارستان: رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از تبدیل استخرروباز شهرقدیم لار به سرپوشیده خبر داد و گفت: امید می رود با تامین اعتبار تا سال ۹۶ چمن مصنوعی ورزشگاه دانشیار به بهره برداری برسد.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از تبدیل استخرروباز شهرقدیم لار به سرپوشیده خبر داد و گفت: امید می رود با تامین اعتبار تا سال ۹۶ چمن مصنوعی ورزشگاه دانشیار به بهره برداری برسد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ یکی از مهمترین دغدغه های این اداره را اتمام پروژه سرای ورزشکاران این شهرستان دانست و اظهار داشت: پروژه خوابگاه ورزشکاران لارستان بدلیل کمبود اعتبار به حالت نیمه تمام رها شده است.

وی از پیگیری کتبی برای جذب اعتبارات جدید برای این پروژه خبر داد و افزود: در صورت پرداخت اعتبارات می توان در مدت زمان کوتاه مراحل پایانی احداث سرای ورزشکاران لارستان را که در سه طبقه جهت اسکان ۱۸۰  ورزشکار پیش بینی شده است را فراهم ساخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از ایجاد خانه پینگ پنگ در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال انتخاب زمین هستیم تا بتوان مکانی در شان ورزشکاران لارستان احداث کرد.

این مسئول بیان کرد: در سفر اخیر معاون وزیر ورزش به لارستان  ۵ میز پینگ پنگ استاندارد با هزینه ۲۰ میلیون تومان به این شهرستان تخصیص یافت.

طیبی با ابراز خرسندی از تاسیس مجمع خیرین ورزش و تامین لارستان، عنوان کرد: این مجمع با همکاری بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده تاسیس شده و تاکنون پروژه روشنایی استادیوم تختی و تجهیز سالن های ورزشی شهر لار به وسایل سرمایشی با هزینه ۵۰ میلیون تومان را انجام شده است.

وی ادامه داد: استخر شنا شهرقدیم لار که یکی از دغدغه های مردم بوده است با همکاری این مجمع و اداره کل ورزش و جوانان فارس بصورت مشارکتی تبدیل به استخر سرپوشیده می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه عملیات تعویض چمن استادیوم شهید دانشیار لار به چمن مصنوعی به دلیل کمبود اعتبار از سال ۹۱ بی حرکت باقی مانده است، تصریح کرد: آقای مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان قول مساعد تخصیص اعتبار در سال ۹۶ برای تکمیل این طرح داده شده است.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری لارستان نیز مکاتبات لازم را برای این مهم انجام داده اند تا بتوان در سال ۹۶ پروژه چمن مصنوعی چمن استادیوم شهید دانشیار را به سرانجام رساند، افزود: در این دیدار معاون وزیر قول تجهیز و تکمیل استادیوم تختی به تجهیزات مختلف را نیز دادند.

طیبی درخصوص میزان همکاری اداره ورزش و جوانان لارستان با تیم لیگ برتری هندبال بانوان شهید چمران لارستان، گفت: این تیم از افتخارات ورزش لارستان است اما بنا به خصوصی بودن این باشگاه و قوانین موجود نمی توان بودجه خاصی را به این تیم اختصاص داد.

وی از کمک ۱۰ میلیون تومانی اداره ورزش لارستان به تیم شهید چمران، تصریح کرد: مقرر شده تا هزینه ورودی۵ میلیون تومانی این باشگاه نیز پرداخت نشود که خود کمکی برای این تیم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه برای در اختیار قرار دادن سالن نیز هزینه ای دریافت نشده است، یادآور شد: در سال ۹۶ سالن ورزشی رزمیوش استادیوم تختی شهر لار بصورت کامل به این باشگاه واگذار می شود تا بتوانند از درآمد آن جهت رفع برخی مشکلات خود قدمی بردارند.

طیبی با تقدیر از نیک اندیش پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی منیری، گفت: در دیدارهای مختلف خود با مسئولین کشوری و استانی از این پروژه نه با نام خود بلکه با نام آن بزرگوار یاد کرده ام و عکس های آن را نشان داده ام و از آنها خواسته ام جهت تجلیل از ایشان حداقل بازدیدی از این پروژه داشته باشند و مقرر است از ایشان در مراسم تجلیل از خیرین ورزش کشور بصورت ویژه تجلیل شود زیرا واقعا انجام کار ایشان در سطح کشور بی نظیر است.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه اداره ورزش و جوانان لارستان نگاهی متوزان به تمام نقاط این شهرستان است، تصریح کرد: در حدامکان برای تمام لارستان اعتباراتی تخصیص داده شد و فقط نگاه ما در مورد مرکز شهرستان نبوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین