سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

هم اندیشی اعضای کاروان سفیران نور در لارستان

اعضای کاروان سفیران نور،درحوزه ی علمیه لارتشکیل جلسه دادند. حجت الاسلام موسوی ریاست حوزه ی علمیه امام علی بن ابی طالب لارستان و محمدزارع از بانیان وطراحان برنامه ی “سفیران نور”با تعدادی ازاعضای اصلی این کاروان، طی جلسه ای به بحث وتبادل نظر پرداختند.

اعضای کاروان سفیران نور،درحوزه ی علمیه لارتشکیل جلسه دادند. حجت الاسلام موسوی ریاست حوزه ی علمیه امام علی بن ابی طالب لارستان  و محمدزارع از بانیان وطراحان برنامه ی “سفیران نور”با تعدادی ازاعضای اصلی این کاروان، طی جلسه ای به بحث وتبادل نظر پرداختند.

photo_2017-02-09_10-07-33

 به گزارش میلادلارستان  در این نشست که معاونین حوزه و نمایندگانی از فرمانداری،آموزش وپرورش،بهزیستی،کمیته امداد،مرکزبهداشت و درمان و حوزه علمیه ی خواهران حضور داشتند، رئیس حوزه علمیه لارستان در سخنانی اظهار داشت: این طرح که به ابتکار محمدزارع اجرایی شده است در طول سه سفری ک به روستاهای محروم داشته است، هربار پربار تر از قبل بوده و ان شاء الله همچنان به مسیر خودادامه دهد.

وی عدم تعلق مادی و وجود تعلق دینی،فرهنگی،مذهبی را از مزایای این طرح برشمرده افزود: در این طرح مردم روستاها با فردی از مرکز یا مسئولین ارتباط مستقیم برقرار کرده و بر این اساس میتوان مشکلات آنها را بهتر بررسی نمود.

 photo_2017-02-09_10-07-45

حجت الاسلام موسوی گفت:  دراین مدت اندک درخواستهای زیادی برای اعزام سفیران نور به روستاها داشته ایم که خود حاکی از اثرگذاری طرح می باشد. وی دلیل این امر را اخلاص افرادی عنوان کرد که دراین برنامه قدم برداشته اند و این نکته را از پشتوانه های معنوی برنامه دانست.

رئیس حوزه ی علمیه با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب نیز گروههای انقلابی به همین شکل به روستاها اعزام میشدند گفت: اگر این برنامه ها را احیا نموده وبه شکل بهتر ومدرن تر اجرا کنیم کارخوبی است.

در ادامه جلسه عضا ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت سه برنامه ی انجام شده، نظرات وپیشنهادات و راهکارهای فرهنگی، مذهبی،بهداشتی،ورزشی خود را جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه،ارائه نموده و مقرر شد برای سفر بعدی به مقصدشرفویه  هماهنگی های لازم برای اجرای بهتر این برنامه ها به عمل آید.

عکس و خبر : عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین