شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دولت در پروژه های خیرساز 50 درصد مشارکت می کند

میلاد لارستان: مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس در سال ۹۴ یک ردیف اعتباری در قانون بودجه به مبلغ ۹۹۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که جهت مشارکتی ۵۰ درصدی…

مدیرکل نوسازی مدارس فارس در لارستانمیلاد لارستان: مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس در سال ۹۴ یک ردیف اعتباری در قانون بودجه به مبلغ ۹۹۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که جهت مشارکتی ۵۰ درصدی خیرین و دولت در امر پروژه های خیرساز اختصاص یافته است.

به گزارش میلاد لارستان احمد دست نیان در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، با استناد به آیات قرآنی درخصوص اهمیت ساخت مدارس و مراکز علمی، اظهار داشت: کشورهای پیشرفته با سرمایه گذاری ای که در بخش آموزش صورت دادند، توانسته اند خود را به غول اقتصادی دنیا مبدل کنند.

وی با تأکید بر هوشمندسازی مدارس، افزود: دانش آموزان باید با راهنمایی معلمان بتوانند دنیای گسترده اطراف خود را بشناسند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس با اشاره به اینکه در ۸ سال اخیر ۸۰ باب مدرسه درقالب ۴۱۰ کلاس درس با زیربنای ۶۴ هزار و ۶۷۱ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیرین در لارستان ساخته شده است، تصریح کرد: در سال ۹۴ یک ردیف اعتباری در قانون بودجه به مبلغ ۹۹۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که جهت مشارکتی ۵۰ درصدی خیرین و دولت در امر پروژه های خیرساز اختصاص یافته است.

وی با اعلام آمادگی درخصوص همکاری با پروژه های خیرساز در سطح شهرستان لارستان، خاطر نشان کرد: به هر میزان خیرین در امر مدرسه سازی هزینه کنند، معادل آن بودجه از هزینه های دولتی به پروژه مورد نظر مشارکت صورت می گیرد.

دست نیان با بیان اینکه خیرین می توانند در امر تکمیل نیازهای یک مدرسه مانند یک کلاس، آزمایشگاه، کتابخانه و یا نمازخانه مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: در بحث تجهیز مدارس به امکانات مدرن، می بایست جدی تر وارد شد تا علوم تدریس شده به خوبی در دانش آموزان درونی شود.

در پایان این برنامه معنوی، خیرین آمادگی خود را جهت احداث و تجهیز مدارس، کلاس، سالن امتحانات، نمازخانه، آزمایشگاه، وسایل سرمایشی و گرامایشی و غیره در نقاط مختلف شهرستان لارستان اعلام کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین