شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان شهرستان خنج

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد . به گزارش میلاد لارستان علی…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان علی شهابی بابیان اینکه کمیته این نهاد برای کمک به اشتغال پایدار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به آن‌ها کرده است اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی (توان‌افزایی) و خوداشتغالی بوده که در سال۹۳ در قالب وامهای بانکی از محل تبصره های بودجه و اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به اینکه وام های پرداخت شده در سال ۹۳ به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنج نسبت به سال ۹۲ بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است، افزود: این وام ها، زمینه اشتغال بیش از ۲۴۷ نفر فراهم کرده است.

مدیر کمیته امداد خنج با اشاره به آماری درخصوص وام های پرداخت شده در چند سال اخیر، گفت: کمیته امداد شهرستان خنج طی سالهای ۹۰ تا ۹۳ در مجموع ۹۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش پرداخت نموده که  زمینه اشتغال بیش از ۱ هزار و ۳۷۰ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه ارتباط انسان و کار ارتباطی متقابل بوده و انسان آفریننده کار و فعالیت خود است، اظهار کرد: نوع کار و انجام آن در هر مرحله به او نشاط مضاعف می‌بخشد و در او عزت و بزرگی را تقویت می‌کند.

شهابی با اشاره فرد شاغل در خود احساس ارزشمند و مفید بودن برای جامعه می‌کند، افزود: این فرد می‌تواند مسئولیتی را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی با تکید بر اینکه اشتغال و داشتن حرفه و شغل مناسب ازجمله مسائلی است که برای انسان اهمیت زیادی دارد خاطرنشان کرد: شغل و حرفه برای جوانان از اهمیت دوچندان برخوردار است.

مدیر کمیته امداد خنج با اشاره به اثرات اشتغال در زندگی مردم جامعه تصریح کرد: شغل و حرفه مناسب علاوه بر تأمین نیازمندی‌های اقتصادی، آثار تربیتی، روان‌شناختی، اجتماعی و معنوی نیز در پی دارد.

وی تصریح کرد: تلاش و کوشش در سنین نوجوانی و جوانی موفقیت و کامیابی در آینده را به دنبال دارد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین