پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کوهپیمایی گروه شهید چمران در هوایی بارانی+عکس

میلاد لارستان: در یک روز بارانی با هوایی بهاری، اعضای گروه کوهنوردی شهید دکتر مصطفی چمران لارستان ارتفاعات آبشار اندیشه شهر جدید لار را برای کوهپیمایی این هفته خود در نظر گرفتند.

در یک روز بارانی با هوایی بهاری، اعضای گروه کوهنوردی شهید دکتر مصطفی چمران لارستان ارتفاعات آبشار اندیشه شهر جدید لار را برای کوهپیمایی این هفته خود در نظر گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی گروه کوهنوردی شهید چمران؛ در آخرین جمعه از دومین ماه زمستان و در یک روز بارانی با هوایی بهاری، اعضای گروه کوهنوردی شهید دکتر مصطفی چمران لارستان ارتفاعات آبشار اندیشه شهر جدید لار را برای کوهپیمایی این هفته خود در نظر گرفتند. این گروه همزمان با ساعات پایانی بارندگی که با شدت همراه بود، همه دره‌های مسیر ذکر شده را طی کردند که پر از آب شده بود و جلوه دیگری به طبیعت و کوه‌های تنگ اسد داده بود.

لازم به ذکر است کوهنوردان شهید چمران لارستان با رسیدن به قله، از آبشارهای زیبای فصلی که همزمان با شدت بارش ایجاد شده بود و همچنین طبیعت زیبای خداوندی بهره‌مند شده و صبحانه را در دل کوه صرف کردند.

یادآوری می‌شود گروه کوهنوردی شهید چمران هر صبح جمعه ساعت ۶  پس از تجمع در میدان قبله لار حرکت خود را برای کوهپیمایی آغاز می‌کنند. گزارش این برنامه شاد و مفرح نیز از برنامه «کوهستان» در رادیو ورزش (بین ساعت ۶ تا ۸ صبح جمعه) پخش می‌شود.

تعدادی از عکس‌های این برنامه ورزشی تفریحی در زیر آمده است:

varzesh koh 01

varzesh koh 02

varzesh koh 03

varzesh koh 04

varzesh koh 05

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین