یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سیل به ۱۷۸۱ خانه مسکونی در خنج آسیب زد

علاوه بر منازل مسکونی، تاسیسات زیربنایی، معابر شهری و روستایی و محصولات کشاورزی این شهرستان نیز از سیلاب آسیب دیده است.

فرماندار خنج گفت: سیل به ۱۷۸۱ خانه مسکونی در این شهرستان خسارت وارد کرده است. مختار عباسی با بیان اینکه سیل و بارندگی اخیر به ۱۷۸۱ خانه مسکونی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خنج خسارت وارد کرده است اظهار داشت: علاوه بر منازل مسکونی، تاسیسات زیربنایی، معابر شهری و روستایی و محصولات کشاورزی این شهرستان نیز از سیلاب آسیب دیده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم وی با بیان اینکه آبرسانی به این شهرستان از طریق خط آبرسانی لارستان انجام می‌شده است عنوان کرد: با توجه به اینکه این خط به دلیل سیل دچار آسیب شده و در حال تعمیر است آبرسانی از طریق چاه‌های رزور انجام می‌شود و مشکل قطعی آب نداریم.

فرماندار خنج با بیان اینکه در زمان بارندگی ۶۸ خانوار شهری خنج در سایت‌های اسکان اضطراری مستقر شدند گفت: این خانوارها بعد از اتمام باران به محل سکونت خود بازگشتند و در حال حاضر کسی در سایت‌های اسکان اضطراری حضور ندارد.

وی با بیان اینکه از ۲۴ تا ۲۹ بهمن‌ماه ۲۵۰ میلی‌متر بارندگی در شهرستان خنج به ثبت رسید افزود: در ۱۰ سال گذشته میانگین بارندگی در این شهرستان در سال‌های پربارش بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلی‌متر بوده و در سال‌های کم‌ بارش بین ۵۰ تا ۶۰ میلی‌متر بوده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین