دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حضور 10روزه گروه جهادی حضرت رقیه(س) لار در روستای محمدقاسمی

۳۵نفر از جهادگران گروه جهادی حضرت رقیه(س) شهرستان لار در اردویی جهادی در روستای محمدقاسمی این شهرستان در عرصه های بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی به فعالیت پرداختند.

۳۵نفر از جهادگران گروه جهادی حضرت رقیه(س) شهرستان لار در اردویی جهادی در روستای محمدقاسمی این شهرستان در عرصه های بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی به فعالیت پرداختند.
به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری غریو، محمدهادی پیرمراد مسئول گروه جهادی حضرت رقیه(س) با اشاره به حضور ۳۵نفر از جهادگران دانشگاه های شهر لار در اردوی جهادی گفت: این جهادگران در سه عرصه بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی در روستای محمدقاسمی درمدت ۱۰روز به فعالیت پرداختند.

وی در ادامه افزود: در اردوی جهادی که ۲۳برادر و ۱۲خواهر از دانشگاه های آزاد، علوم پزشکی و آموزش عالی شهر لار حضور داشتند به مدت ۱۰روز به طول انجامید.

محمدهادی پیرمراد با اشاره به فعالیت های در عرصه بهداشت و درمان بیان کرد: با توجه به حضور پزشک عمومی و دندان پزشک در طول اردو، ویزیت رایگان ساکنان این روستای ۳۰۰خانواری از مهمترین اقدامات در این عرصه و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت خانواده، بهداشت فردی و بهداشت دهان و دندان از دیگر برنامه در عرصه بهداشت و درمان بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان لارستان با اشاره به برگزای کارگاه های مشاورهای اظهار کرد: از آنجایی که یکی از مشلات موجود را قبل از اعزام گروه به روستا، معضل طلاق شناسایی کرده بود در طول این اردو با برگزاری کارگاه مشاوره بصورت فردی و گروهی، جهادگران فعالیت داشتند.

resized_10311_419

وی از دیگر فعالیت جهاگران را ساخت خانه عالم برشمرد و تصریح کرد: تیم عمرانی گروه جهادی حضرت رقیه(س) اقدام به ساخت خانه عالم برای روستا کرد اما به دلیل عدم بودجه مکفی و حمایت لازم از سوی نهاد مرتبط، این خانه بصورت نیمه کاره ماند که ان شاالله درپیگیری های آینده نسبت به تکمیل این خانه اقدام می نماییم.

پیرمراد با اشاره به فعالیت های فرهنگی گروه یادآور شد: برگزای یادواره شهدای روستای محمدقاسمی، برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی، برگزاری مسابقات محلی و اهدا جوایزی به منتخبین از دیگر فعالیت ها بود.

 resized_10306_328

مسئول گروه جهادی حضرت رقیه (س) در پایان با اشاره به همکاری دانشکده دام پزشکی شهرستان افزود: درمان چندین راس از حیوات روستا و انجام واکسیناسیون دام و طیور روستا بصورت رایگاه انجام گردید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین