پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن خبر داد

اعطای وام بلاعوض به واحدهای خسارت‌دیده فارس

میلاد لارستان: مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعطای وام و کمک بلاعوض به واحدهای خسارت‌دیده در سیلاب اخیر فارس خبر داد.

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعطای وام و کمک بلاعوض به واحدهای خسارت‌دیده در سیلاب اخیر فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مجید جودی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مناطق خسارت‌دیده فارس به منظور تسریع در برآورد میزان خسارت سیل‌های اخیر اظهار داشت: در هفته گذشته بارندگی‌های سنگینی داشتیم که اگرچه نعمت الهی محسوب می‌شود اما در فارس، بوشهر و کرمان خساراتی به واحدهای مسکونی وارد آورد.

وی افزود: برآورد خسارت  این واحدها در دست انجام است تا برای ارسال به هیئت دولت و دریافت تسهیلات آماده شود که احتمالا روز چهارشنبه این برآورد اولیه اعتبارات به هیأت دولت تقدیم می‌شود.

جودی ادامه داد: ارزیابی واحد به واحد در حال انجام است تا مردم در روزهای باقی مانده در نوروز دچار نگرانی نشوند و بدانند اعتبارات خسارت به آنها پرداخت می‌شود اما تا اعتبارات بیاید خود کارهایی را در حد تعمیرات جزئی انجام دهند و ما به محض ابلاغ، اعتبار را به آنها پرداخت می‌کنیم.

این مسئول در مورد میزان تسهیلات اعطایی متذکر شد: برای واحدهای احداثی که نیاز به نوسازی مجدد دارند در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب وام و ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان وام و ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای واحدهای تعمیری چه در شهر چه در روستا سقف تسهیلات ۱۲ میلیون تومان است که بر اساس میزان خسارت کارشناسی‌شده متفاوت خواهد و دو میلیون تومان هم به صورت بلاعوض به این واحدها پرداخت می‌شود.

جودی عنوان کرد: واحدهای تجاری این مناطق خیلی آسیب ندیدند چون کرسی آنها بالاتر از خیابان قرار دارد اما اگر موردی باشد از تسهیلات تعمیرات بر اساس متراژ برخوردار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین