یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10
در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور

شهید چمران لارستان در یک دیدار تشریفاتی جشن قهرمانی می گیرد

میلاد لارستان: در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در یک دیدار تشریفاتی جشن قهرمانی می گیرد.

در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در یک دیدار تشریفاتی جشن قهرمانی می گیرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ رقابت های لیگ برتر هندبال زنان باشگاههای کشور روز جمعه هفته جاری پس از چهارده هفته مسابقات سخت و نفس گیر با انجام سه بازی به پایان می رسد.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که توانسته است با پیروزی برابر تمامی رقبایش یک هفته به پایان این بازی ها قهرمانی اش را جشن بگیرید، از ساعت ۱۱ در سالن ورزشی رزمیوش مجموعه تختی شهر لار در یک بازی تشریفاتی با حضور رئیس فدراسیون هندبال کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود که تیم لارستانی در بازی رفت و در خانه حریف موفق به شکست آن شده است.

در دیگر بازی این هفته، تیم هدف پویان جوان قم میزبان تأسیسات دریایی تهران است که این تیم تهرانی نیز رده دوم خود را تثبیت کرده و از طرفی با فاصله ۴ امتیازی از تیم لارستانی دیگر امیدی به قهرمانی ندارد.

در بازی پایانی این هفته، تیم های پنجم و ششم جدول رده بندی یعنی فولاد مبارکه سپاهان و هیأت البرز در کرج به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم قدرتمند لارستان که به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت کرده است، توانست با آمار خیره کننده ۱۱ بُرد پیاپی و بدون تحمل حتی یک شکست با ۲۲ امتیاز ی هفته ماقبل از پایانی به عنوان قهرمانی دست یابد، تأسیسات دریایی تهران با ۱۸ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کند و ذوب آهن اصفهان نیز با ۱۶ امتیاز به مقام سوم دست یابد.

به گزارش میلاد لارستان؛ بنا به اخبار اعلام شده، ویژه برنامه تجلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان طی مراسمی با حضور مسوولان در ساعت ۱۹ جمعه ۶ اسفندماه ۹۵ در تالار وحدت شهر لار برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین