شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
کارشناس مسوول صدور پروانه های دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد

راه اندازی سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی در لارستان

میلاد لارستان: کارشناس مسوول صدور پروانه های دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه اندازی سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

کارشناس مسوول صدور پروانه های دانشکده علوم پزشکی لارستان از راه اندازی سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

مجید بامشاد امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه سامانه صدور پروانه های موسسات پزشکی در این شهرستان صادر شده است، اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه در پورتال دانشکده علوم پزشکی لارستان این امکان به وجود آمده که برای اولین بار در شهرستان پروانه های بهره برداری موسسات مربوط به پزشکی در لارستان صادر شود.

وی افزود: در گذشته متقاضیان برای ثبت درخواست می بایست به مرکز استان مراجعه می کردند و این کار باعث مشکلاتی برای مردم می شد چرا که از لحاظ زمان و هزینه دچار مشکلات می شدند.

کارشناس مسوول صدور پروانه های دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر افرادی که متقاضی مجوز بهره برداری و مسوول فنی را کسب کنند، می توانند حتی از منزل وارد سامانه شده و فرم مربوطه را پر کنند، تصریح کرد: این درخواست پس از بررسی و مراحل کسب مجوز به طور معمول بین ۱۵روز تا یک ماه این پروسه بطول می انجامد.

بامشاد با اشاره به اینکه طی مدت راه اندازی این سامانه که از آبان ماه سال ۹۵ شروع شده است ۸ پروانه بهره برداری و مسوول فنی جدید صادر شده است که مربوط به عینک سازیها و مراکز سو مصرف مواد بوده است، اضافه کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://parvaneh.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین