دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حضور مشاور مدیر کل و رییس اداره زکات امداد استان در شهرستان خنج

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج، حاج آقا خوشنویس مشاور مدیر کل و رییس اداره زکات استان با فرماندار، رییس اداره…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج، حاج آقا خوشنویس مشاور مدیر کل و رییس اداره زکات استان با فرماندار، رییس اداره آموزش و پرورش، امام جمعه اهل تسنن، رییس دانشگاه پیام نور و تنی چند از مسؤولین ادارات شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

خوشنویس در دیدار با فرماندار شهرستان گفت: از همه دستگاهها خواسته شود تا در زمینه زکات همکاری لازم را انجام دهند و همچنین از شوراهای شهر و روستا و دهیاریها  بخواهید تلاش بیشتری در زمینه جذب زکات مردم بعمل آورند و با کمیته امداد تعامل بیشتری داشته باشند.

خوشنویس در دیدار با رییس آموزش و پرورش گفت: در گردهماییها و مقالات و پژوهشها به موضوع زکات پرداخته شود و و مسابقاتی در قالب کتاب دیواری و مقاله در زمینه زکات برگزار شود و این دست آوردها را به کمیته امداد ارسال کنید.

مشاور مدیر کل در دیدار با امام جمعه اهل سنت گفت: از برادران اهل سنت بخواهید تا زکات خود را به کمیته امداد بدهند

یک روحانی به امداد جهت همکاری در زمینه زکات معرفی کنید. کسیکه میخواهد زکات خود را درزمینه پروژه های عام المنفعه هزینه کندف اگر آنرا به کمیته امداد بدهد، امداد بعد از ۷۲ ساعت تمام مبلغ بعلاوه ۲۰ درصد تشویقی به او برمی گرداند.

رییس اداره زکات استان در دیدار با رییس دانشگاه پیام نور گفت:به اساتید اجازه بدهید ۱۵ دقیقه به مسئله زکات بپردازند. به دانشجویان پژوهش هایی با موضوع زکات داده شود. در نشریات دانشجویی و فضای وب و سایبری به مباحث پیرامون زکات پرداخته شود. نشستها و گردهمایی ها و مسابقات مقاله نویسی با موضوع اقتصاد اسلامی و زکات برگزار شود

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین