جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انتخاب 2 لارستانی در اعضای هیئت رییسه انجمن های تجسمی و نمایش فارس

میلاد لارستان: انتخابات هیئت رییسه انجمن های تجسمی و نمایش فارس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و دو هنرمند لارستانی به عنوان اعضای اصلی انجمن های تئاتر و هنرهای تجسمی فارس انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رییسه انجمن های تجسمی و نمایش فارس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و دو هنرمند لارستانی به عنوان اعضای اصلی انجمن های تئاتر و هنرهای تجسمی فارس انتخاب شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛ بهزاد مریدی در این آیین با تکیه بر تعامل دو سویه انجمن ها و هنرمندان ابراز داشت:پیش از این مدیران انجمن ها بر اساس انتصاب انتخاب می شدند، اما امروز به شکل انتخاباتی و با نظر و خرد جمعی مسئولین انجمن ها انتخاب می شوند.

وی گفت : انتخابات در همه شهرستان ها برگزار شد تا همه در انتخاب سهیم باشند و هیچ کس خیال نکند فقط مرکز نشین ها برای شهرستان ها تصمیم می گیرند.

بر این اساس انتخابات هییت رییسه شورای سیاست گذاری تئاتر استان فارس با نتیجه :حمید وامق از شیراز با ۲۴رای ، بهاره شفیعی از شیراز با ۲۱رای، ابوالفضل فرهادی از شیراز با ۱۹رای، مرتضی وثوقی از لار با ۱۷رای و منوچهر محسنی از فسا با ۱۴رای بعنوان اعضای اصلی انجام شد.

همچنین در بخش هنرهای تجسمی ، محسن مقدسی از لار توانست با کسب با ۱۴ رای بعنوان عضو اصلی در هیئت انجمن هنرهای تجسمی فارس قرار بگیرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین