سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

احداث ۱۴پانسیون ویژه پزشکان در بیمارستان لار

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: پانسیون پزشکان این بیمارستان در ۴ طبقه و با ۱۴ واحد مسکونی با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درحال ساخت است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: پانسیون پزشکان این بیمارستان در ۴ طبقه و با ۱۴ واحد مسکونی با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درحال ساخت است.

 ناصر سلمانی در گفتگو با میلادلارستان با بیان اینکه تجهیزات پزشکی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به تدریج در حال نوسازی است، اظهار داشت: قول‌های مساعدی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای نوسازی تجهیزات این مرکز درمانی داده شده است.

وی با تأکید بر نیاز مبرم برای انجام تعمیرات در موتورخانه بیمارستان امام رضا(ع) لارستان، افزود: در این زمینه  نیز قولهایی از طرف وزارت بهداشت داده شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با برشمردن بخشی از فعالیت‌های عمرانی در این مرکز درمانی، تصریح کرد: پانسیون پزشکان این بیمارستان در ۴ طبقه و با ۱۴ واحد مسکونی با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط خیرین درحال ساخت و روبه اتمام است.

وی با بیان اینکه با اتمام پانسیون پزشکان از تردد متخصصین به خارج از بیمارستان کاسته می‌شود، افزود: این مهم سبب ارائه خدمات بهتر به همشهریان می‌شود.

سلمانی با اشاره به احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی‌زاده در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار، عنوان کرد: این مرکز درمانی در سه طبقه و با متراژ ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

وی بیان کرد: هزینه ساخت این بنا با مشارکت خیرین و دولت تأمین شده است و با تکمیل شدن این درمانگاه ارائه خدمات به نحو مطلوبی افزایش و بهبود می‌یابد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان از راه‌اندازی کتابخانه این مرکز با به نام مرحوم فاضل راستی لاری، گفت: فاز دوم همراه‌سرای بیمار نیز با همت خیرین  در حال ساخت است.

وی درباره سایر پروژه‌های عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار، افزود: کار طراحی احداث سر درب ورودی به اتمام رسیده است و به تدریج مقدمات لازم برای اجرای این طرح و همچنین بازسازی و توسعه سالن انتظار در حال فراهم شدن است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “احداث ۱۴پانسیون ویژه پزشکان در بیمارستان لار”

  1. احسان خنجي گفت:

    لطفا فکري به حال دستگاه تست ورزش بيمارستان کنيد تا کنون سه نفر از اشناهاي ما جهت تست ورزش مراجعه کرده اند و به هر سه مورد دکتر فرموده اند آنژو کنيد اما به متخصيصين لار و شيراز مراجعه کرده اند گفتن هيچ مشکلي نداريد و مشکل از دستگاه بوده

  2. ناشناس گفت:

    کاش کمی هم به فکر کارکنان بودید همش فکر استراحت و پول جمع کردن پرستارا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین