جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

8 درخواست مردم به مسئولان

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان در سال۹۴ را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان در سال۹۴ را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور

جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید

 

۱) براي درمان انفولانزا راهي مطب یکی از پزشكان شدم.متاسفانه انجا با من مثل يك وسیله تحت ازمايش رفتار شد. چرا كه پرستار يا بهتر بگویم همان كاراموز بي تجربه، موقع تزريق سرم به گونه ای سوزن را وارد رگم كرد كه خون از دستم سرازيرشد. ناراحتم،نه براي خودم،بلكه براي افرادي كه قرار است روزهاي بعد طعم تلخ سوزن را توسط همين كاراموز بي تجربه و هزاران كاراموز بي تجربه ديگر بچشند. (قابل توجه مسئولین بهداشت و درمان جهت پیگیری و نظارت بیشتر)

درصورت نیاز نام مطب پزشک به مسئولین بهداشت و درمان اعلام خواهد شد.

 ۲) مگر مسكن مهر پشت سالمندان جزء لارنيست كه شهرداري نسبت به آن بي تفاوت است (قابل توجه شهرداری لار و مسکن مهر)

۳) لطفا نسبت به تعميرات و نصب درب وروشويي سرويس بهداشتي ابتداي خيابان سيمتري مسجدنبي اقدام نماييد. (قابل توجه شهرداری لار)

۴)خواهشمنداست بانصب نرده نسبت به مسدود كردن فاصله كوچك بين دو بلوار جنب اموزشگاه شهيد فروتن همانند بلوار بيرون بر همشهري اقدام فرماييد.(قابل توجه شهرداری لار)

۵) طی زمان های مختلف و چندين بار متوالی مغازه داران اطراف بلوار انديشه سراميك نمودن آنرا تقاضا نموده اند. اميدوار هستيم اين بار مورد لطف قرار گيرد. جمعي از مغازه داران (قابل توجه شهرداری و شورای شهر)

۶)لطفا به اسفالت دور فلكه هاي طاووس و فرمانداري رسيدگي كنيد خيلي خراب است(قابل توجه شهرداری لار)

۷) سهمي ازپروژه ملي داشته باشيم لذا بدليل نبودن كار وانگيزه همه جوانان و نخبگان لاري مهاجرت کرده و با ازدواج در شهر ديگر به لار برنميگردند و حال ما را سرزنش ميكنند- فخاريان ازبندرعباس (متاسفانه این پیام ناقص رسیده است)

محتوای پیام حاکی از لزوم توجه مسئولین مخصوصا فرمانداری ویژه- آموزش و پرورش و ارگان های صنعتی به ایجاد اشتغال در منطقه و تلاش جهت جلوگیری از مهاجرت با رویکرد اینجاد اشتغال در منطقه می باشد.

 

۸)مدت زیادی از کلنگ زنی بوستان حضرت محمد(ص) می گذرد؛ ولي از احداث آن خبري نيست. البته در زمان شهرداران قديم بودجه آن در همان زمان ديده شده بود. خواهشمند است پيگري نمایید (قابل توجه شهرداری لار)

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین