چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کانون همیاری لارستانیهای مقیم هرمزگان تأسیس می شود

میلاد لارستان: نماینده مردم سه شهرستان جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی از تأسیس کانون همیاری لارستانیهای مقیم هرمزگان خبر داد.

نماینده مردم سه شهرستان جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی از تأسیس کانون همیاری لارستانیهای مقیم هرمزگان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور در دومین همایش لارستانی های مقیم هرمزگان با اشاره به اینکه به برکت نخستین همایش لارستانیهای مقیم هرمزگان که چند سال پیش برگزار شد نتایج خوبی بدست امد، اظهار داشت: کانون همیاری لارستانیهای مقیم هرمزگان در شرف تاسیس است.

وی هدف از تشکیل این همایش ها را درک مسائل جاری کشور با توجه به تحریم های موجود عنوان کرد و افزود: کشور ایران نیازمند یاری مردم در زمینه اقتصادی است.

نماینده مردم سه شهرستان جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی سیاست کشور در اصل ۴۴ قانون اساسی را سپردن کارهای به مردم دانست و تصریح کرد: اگر بتوان این کارها را در منطفه نهادینه کرد، می توان باعث رونق منطقه شد و این مهم نیازمند تشکیل کانون هایی توانمند در منطقه است تا بتوان کارها را از دوش دولت بردارند و باعث رشد منطقه شوند.

جعفرپور با اشاره به پیگیریها درخصوص منطقه ویژه اقتصادی لارستان، ادامه داد: این مصوبه در آخرین مرحله کاری موافقت مهندس ترکان را اخذ کرده و در حال حاضر نیازمند تایید توسط شورای منطقه ویژه اقتصادی است و امید می رود با تشکیل جلسه این شورا و موافقت با طرح این مهم هم به سرانجام رسد.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع راه در توسعه منطقه لارستان، خاطر نشان کرد: بزرگراه لارستان به بندرعباس را به جد پیگیری می کنیم تا حتی بتوان این مسیر را به آزادراه تبدیل کرد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری مسئولین هرمزگان انبارهای اقتصادی در لارستان بعنوان پشتیبانی ایجاد و از فعالیت های اقتصادی منطقه هرمزگان حمایت کرد.

جعفرپور گفت: ایجاد بندر خشک در لارستان است نیازمند ایجاد زیرساخت هایی است که بدنبال آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دولت طرحهای خوبی برای توسعه استان هرمزگان دارد، افزود: یکی از این طرحها ایجاد بندر مروارید در بندرلنگه است که یک طرح بزرگ دولتی استو این شهرستان را به یک بندر درجه یک تبدیل می کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین پشتیبان برای بندرلنگه بعنوان یک پدآفندغیرعامل منطقه لارستان است، تصریح کرد: می بایست در جهت توسعه ریلی و راهی از این فرصت استفاده و باعث شکوفایی لارستان و هرمزگان شد.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر ما زمینه های زیادی بصورت مشترک جهت همکاری با استان هرمزگان داریم که قاعدتا نفع آن به هر دو منطقه خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین