شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه شیراز در خصوص وحدت شیعه و سنی در لارستان چه گفت؟

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: این پیوندها به حدی قوی است که آنان با یکدیگر عقد اخوت بسته اند و در جشن و عزا همه با هم یکی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس طی سخنانی با اشاره به پیوندهای شیعه و سنی در منطقه لارستان اظهار داشت: این پیوندها به حدی قوی است که آنان با یکدیگر عقد اخوت بسته اند و در جشن و عزا همه با هم یکی هستند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با بیان توانمندی های  فارس گفت: این توانمندی ها باید در قالب بروشورهای مستند در اختیار مسافران قرار گیرد و نباید در این زمینه تنها به دنبال رفع مسئولیت بود.  رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: مراکز اجتماعات در ایام نوروز را باید مرکز اجتماعات الهی قرار داد و نباید مراکزی مانند تخت جمشید، ارگ کریمخان و … را با مسائل خلاف شرع معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الفت و همزیستی مسالمت آمیز شیعیان و اهل تسنن در جنوب استان بر تقویت این مناسبات حسنه اسلامی تاکید کرد.  ایمانی با تجلیل از نقش روحانیت لارستان در شکل گیری ارتباطات حسنه میان مسلمانان منطقه گفت: پیوندهای شیعه و سنی در این منطقه به حدی قوی است که آنان با یکدیگر عقد اخوت بسته اند و در جشن و عزا همه با هم یکی هستند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه شیراز در خصوص وحدت شیعه و سنی در لارستان چه گفت؟”

  1. ناشناس گفت:

    علاقه شیعه وسنی در منطقه ریشه فرهنگی دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین