شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان خواستار شد

تسریع در احداث پست 66 کیلو ولت لار 3 و پست 400 لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مدیر عامل برق منطقه ای فارس خواستار تسریع در احداث پست ۶۶ کیلو ولت لار ۳ و پست ۴۰۰ لارستان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مدیر عامل برق منطقه ای فارس خواستار تسریع در احداث پست ۶۶ کیلو ولت لار ۳ و پست ۴۰۰ لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ مهندس عبدالعزیز کریمی مدیر عامل برق منطقه ای فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خواستار تسریع در احداث پست ۶۶ کیلو ولت لار ۳ شد.

حسنی ادامه داد: با توجه به نزدیکی گرمای زیاد هوا و دمای ۴۵ تا ۵۰ درجه در شهرستان بزرگ لارستان، می طلبد که هر چه سریعتر این پست راه اندازی گردد تا منطقه دچار خاموشی های مستمر نشود و مردم هم در رفاه وآسایش کامل باشند.

وی با بیان اینکه احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان برای اجرای پروژه منطقه ویژه اقتصادی  لارستان مصوب سفر مقام معظم رهبری، سالها است که مسکوت مانده است، خواستار تسریع احداث این پست شد و از مدیر عامل برق منطقه ای خواست که به این مهم نیز توجه ویژه نماید.

حسنی در ادامه سخنانش همچنین خواستار تقویت و جابجایی ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولت عمادشهر نیز شد.

مدیر عامل برق منطقه ای فارس نیز در سخنانی اظهار داشت: برای احداث پست ۶۶ شماره ۳ شهر لار هزینه زیادی در بر خواهد داشت لذا در صورت تامین اعتبار این مهم در اولویت خواهد بود و شروع می شود.

کریمی در خصوص احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت نیز گفت: برای اجرای این مهم در استان فارس، ۴ پست ۴۰۰ کیلو ولت تعریف شده است که یکی از آنها لارستان هست که این نیز از محل بانک توسعه اسلامی به میزان ۱۵۰ میلیون دلار تامین اعتبار شده که انشااله در سال آتی اجرایی خواهد شد.

همچنین علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و محمد امین دامن کشان مدیریت شرکت توزیع برق شهرستان هم در سخنانی خواستار توجه ویژه مدیر عامل برق منطقه ای فارس به منطقه لارستان شدند.

گفتنی است در این دیدار مهندس غلامرضا نصیری معاونت بهره برداری انتقال ،مهندس یدالله حقیقی معاونت طرح و توسعه برق منطقه ای فارس، مهندس محمدعلی هرمزی مدیر بهره برداری انتقال شرق و جنوب فارس  و مهندس یادگاری فرد مدیریت پست ۲۳۰ لارستان هم حضور داشتند.

مدیر عامل برق منطقه ای فارس در ادامه سفرش به منطقه لارستان جهت بررسی مسائل و مشکلات ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولت  عماد شهر به این بخش عزیمت کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین